تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غیرحضوری کردن نوبت‌دهی در 4 درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی دیگر در بیمارستان امام اهواز
با اجرای مرحله دوم غیرحضوری کردن نوبت دهی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان، نوبت دهی در چهار درمانگاه دیگر تنها به شیوه غیرحضوری انجام خواهد شد
غیرحضوری کردن نوبت‌دهی در 4 درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی دیگر در بیمارستان امام اهوازخوزنیوز: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز خبر داد: با اجرای مرحله دوم غیرحضوری کردن نوبت دهی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان، نوبت دهی در چهار درمانگاه دیگر تنها به شیوه غیرحضوری انجام خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی اظهارکرد: این مرکز به منظور فراهم کردن زمینه رفاه حال بیماران و مراجعه کنندگان به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی خود، اقدامات لازم در جهت غیرحضوری کردن نوبت دهی را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در گام دوم این اقدام، نوبت دهی چهار درمانگاه قلب و عروق، پوست، مغز و اعصاب و اورولوژی کاملا غیرحضوری و تنها به صورت تلفنی، اینترنتی و از طریق اپلیکیشن نوبت دهی امکان پذیر شد. از این پس بیماران عزیز در هر جای استان خوزستان و یا استان های همجوار که قصد استفاده از خدمات درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز را دارند، می توانند بدون حضور در محل درمانگاه و صرف وقت و انتظارکشیدن های چند ساعته، به راحتی نوبت بگیرند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز افزود: پیش از این نیز نوبت دهی در پنج درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی داخلی، گوش و حلق و بینی، گوارش، جراحی و درمانگاه جراحی پلاستیک نیز غیر حضوری شده بود لذا تاکید می شود بیماران جهت گرفتن نوبت در این درمانگاه ها به صورت حضوری مراجعه نکنند.

معصومی اظهارکرد: بیماران برای دریافت نوبت تلفنی با شماره های گویای 32923985، 32923986، 32923987، 32923988، 32227245 و 32228247 تماس بگیرند. توجه داشته باشید که پس از تماس با شماره های گویا به دقت به پیام های سیستم گوش کرده و کد رهگیری را دریافت کنید. همچنین بیماران می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://himam.ajums.ac.ir به صورت آنلاین نوبت بگیرند. برای دریافت نوبت از طریق اپلیکیشن نوبت دهی نیز می توان این برنامه را از سایت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به راحتی دانلود و بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه نصب کرد.
:
:
:
آخرین اخبار