تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۸۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر تاکید کرد؛
بهره‌گیری از ظرفیت باغ ویلاهای اطراف رودخانه در شوشتر
شهردار شوشتر گفت: به دنبال بهره گیری مناسب از ظرفیت های گردشگری باغ ویلاهای اطراف رودخانه در این شهر هستیم
شهردار شوشتر گفت: به دنبال بهره گیری مناسب از ظرفیت های گردشگری باغ ویلاهای اطراف رودخانه در این شهر هستیم.

مهراب فلسفی زاده اظهار کرد: در سال های گذشته باغ ویلاهای غیرمجاز متعددی در حاشیه شهر شوشتر و در نزدیکی رودخانه احداث شده است که ما در این زمینه به دنبال قانونی شدن این ظرفیت هستیم.

وی افزود: در حال حاضر پیگیری های صورت گرفته اما به طور حتم نمی توان بدون انجام فعالیت بین بخشی و سازمانی فعالیت خاص و موثر ثمری را انجام داد.

شهردار شوشتر اضافه کرد: خوشبختانه در این زمان با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی کارگاهی به منظور تولید مبلمان شهری و علائم ترافیکی احداث شده که در بخش های مختلف دیگر نیز فعالیت می کند و این مسئله باعث می شود تا در نیمه اول سال جاری هیچ کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

فلسفی زاده با اشاره به مشکلات مالی در عموم شهرداری های استان گفت: منابع مالی دغدغه اصلی شهرداری شوشتر در اجرای پروژه های عمرانی محسوب می شود. در سال گذشته کل بودجه این سازمان ۲۶. ۴ میلیارد تومان بود که ۳۷ درصد از این میزان اعتبار تا شش ماهه سال ۹۴ محقق شد و در شش ماهه دوم سال گذشته نیز بودجه به صورت کامل تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه ریزی های لازم در راستای افزایش بودجه سال جاری تا سقف اعتباری اعتبار ۳۵ میلیارد تومان صورت گرفت. خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد این میزان بودجه نیز در سه ماهه سال جاری محقق شده است.

شهردار شوشتر در پایان بیان کرد: مکانیزم های تشویقی و تخفیفات که برای ساخت و سازها صورت گرفت در تحقق این مسئله تاثیر به سزایی داشته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار