تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:
سن بازنشستگی در صنعت نفت باید کاهش یابد
چرا باید سن بازنشستگی در حوزه نفت به 60 سال برسد و فرصت کاریابی را از جوانان تحصیلکرده بگیرد، لذا باید این وضعیت در وزارت نفت اصلاح شود
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر گفت: چرا باید سن بازنشستگی در حوزه نفت به 60 سال برسد و فرصت کاریابی را از جوانان تحصیلکرده بگیرد، لذا باید این وضعیت در وزارت نفت اصلاح شود.

اقبال محمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر خود در این شهرستان اظهار کرد: برای این‌ که مشکلات منطقه ما حل شود نیاز به یک عزم جدی روحیه انقلاب و تصمیمات انقلابی است.

وی ادامه داد: همه باید در کنار هم ‌دست برادری بدهیم و ما نمایندگان وظیفه‌ داریم که مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم و پیگیر مطالبات مردم باشیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین مشکل جامعه ما بیکاری است که مجمع نمایندگان خوزستان در دو حوزه دولت و بخش خصوصی علاوه بر کشاورزی، در بخش‌های صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی ورود کرده‌ایم.

وی افزود: چرا باید سن بازنشستگی در حوزه نفت به 60 سال برسد و فرصت کاریابی را از جوانان تحصیلکرده بگیرد، لذا باید این وضعیت در وزارت نفت اصلاح شود.

محمدیان خواستار برگزاری مناقصات عمومی در استان شد و تأکید کرد: چرا باید نیروهای پتروشیمی و نفت در استان از غیربومی‌ها باشد و این ظلم به مردم خوزستان است.

وی در پایان گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم وقت بگذارند و در قید تایم اداری نباشند و تلاشگر باشند و با یک نگاه صد در صد انقلابی، پیگیر امور مردم باشند.

در این مراسم امام‌ جمعه، فرماندار، مسؤولان شهری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و دفتر نماینده این شهرستان را مورد افتتاح قرار دادند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار