تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز:
کشف 1200 كیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در اهواز
رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از کشف و معدوم شدن بیش از یک هزار و 200 کیلوگرم پنیر پیتزا، کره حیوانی و خلال سیب زمینی بسته بندی که تاریخ مصرف آنها گذشته و غیرقابل مصرف بود، خبر داد
خوزنیوز: رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از کشف و معدوم شدن بیش از یک هزار و 200 کیلوگرم پنیر پیتزا، کره حیوانی و خلال سیب زمینی بسته بندی که تاریخ مصرف آنها گذشته و غیرقابل مصرف بود، خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهرداد شریفی افزود: این مقدار مواد غذایی، طی بازدید کارشناسان بهداشت محیط از یک سردخانه نگهداری مواد غذایی در محدوده غرب اهواز کشف گردید که با همکاری متصدی و پس از تنظیم صورتجلسه، معدوم شد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز، بار دیگر نسبت به بروز بیماریهای ناشی از آلودگی مواد غذایی در اثر عدم رعایت اصول بهداشتی بویژه عدم رعایت بهداشت فردی، ابزار کار، محل تولید و فرآوری محصولات غذایی، استفاده از انواع مواد اولیه نامرغوب و نیز مواد غذایی با تاریخ مصرف گذشته یا فاسد، هشدار داد.

 وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مرتبط با مواد غذایی بویژه اصناف حساس همچون رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز تهیه وعرضه فست فود و نان فانتزی و... مراتب را بصورت تلفنی با شماره تلفن 35 -33914220 و یا سامانه 190 اطلاع  دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط پیگیری و رسیدگی گردد.
:
:
:
آخرین اخبار