تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
شهرداری‌های استان از فعالیت‌های خود درآمد‌زایی کنند
استاندار خوزستان گفت: شهرداری‌های استان باید از فعالیت‌های خود درآمد‌زایی کنند و صرفاً متکی به اعتبارات ارزش افزوده نباشند
استاندار خوزستان گفت: شهرداری‌های استان باید از فعالیت‌های خود درآمد‌زایی کنند و صرفاً متکی به اعتبارات ارزش افزوده نباشند.

غلامرضا شریعتی در ادامه سفرهای شهرستانی خود  در بازدید از پروژه پارک کوهستان که از سال 86 راکد مانده است با بیان اینکه در بین مدیران شهرستان ظاهراً اعتقادی برای انجام پروژه وجود نداشته است، اظهار کرد: پیشرفت و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه بسیار با اهمیت است و می‌تواند شهرستان رامهرمز را به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمران شهری در پیشرفت یک شهر و اعلام حمایت از آنها تاکید کرد: ما حاضر خواهیم بود 50 درصد اعتبار ساخت پروژه‌های عمران شهری را به منظور تکمیل پروژه‌ها پرداخت کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: این همکاری به شرطی است که 50 درصد مابقی هزینه‌های پروژه توسط شهرداری‌ها به عنوان دستگاه متولی پرداخت شود.

شریعتی با تاکید بر اینکه شهرداری‌های استان باید از فعالیت‌های خود درآمد‌زایی کنند و صرفاً متکی به  اعتبارات ارزش افزوده نباشند، تصریح کرد: ایجاد جاده دسترسی مناسب جهت تردد، توسعه فضای سبز، احداث آبشار مصنوعی از جمله اقدامات مورد تاکید برای تکمیل پروژه پارک کوهستان است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ما در تمام استان حمایت از پروژه‌های عمران شهری است خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که تا سقف 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند حاضر به پرداخت 25 میلیارد ریال آن هستیم.

شریعتی در بازدید خود از پروژه احداث پل کمربندی رامهرمز ـ بهبهان و انتقاد از روند ساخت این پل در خواست کرد: هرچه سریع‌تر این پروژه باید فعال شود.

وی ادامه داد: پیگیری و مکاتبات مورد نیاز پروژه احداث پل کمربندی رامهرمز ـ بهبهان انجام شود و این پروژه در قالب پروژه‌های استان قرار بگیرد تا با نظارت و تامین اعتبار لازم به سرعت به بهره‌برداری رسد.

شریعتی در پایان خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: مسائل عمران شهری را با جدیت بیشتری دنبال کرده و زمان بیشتری را صرف تکمیل پروژه‌ها بکنند.

در سفر استاندار به رامهرمز در روز جمعه چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز افتتاح شد و از سوی اداره کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان اعتباراتی جهت تکمیل پروژه‌های این مجموعه اختصاص داده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار