تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
برگزاری سومین دوره موتورسواری «جاده ولایت» به مناسبت دهه کرامت
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سعی می شود برای سومین دور، موتورسواری رالی «جاده ولایت» توسط موتورسواران خوزستانی انجام شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سعی می شود برای سومین دور، موتورسواری رالی «جاده ولایت» توسط موتورسواران خوزستانی انجام شود.

فرامرز کیانی زاده در حاشیه برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه اظهار کرد: موتور سواری رالی جاده ولایت در دو دوره برگزار شده و این موتورسواران که تنها از استان خوزستان هستند، مسیر جاده ولایت را طی کرده و در روز میلاد امام رضا(ع) همزمان با کاروان دوندگان جاده ولایت، به مشهد مقدس وارد می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه جاده ولایت از مهمترین برنامه های دهه کرامت است، از برگزاری سایر برنامه های فرهنگی و ورزشی به این مناسبت خبر داد و گفت: با هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و شهرستان ها مکاتباتی در خصوص اعلام برنامه به مناسبت دهه کرامت انجام شده و تا کنون بیش از ۹۰ برنامه ورزشی و بین ۳۰ تا ۴۰ برنامه فرهنگی به همراه جشنواره ها و همایش ها پیش بینی شده است اما تعداد دقیق این برنامه ها را باید پس از پایان این دهه اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین به برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه  و ادامه مسیر در استان خوزستان تا خروج کاروان از این استان اشاره کرد و افزود: این برنامه به صورت دوی امدادی است و در این دوره ۳۰ دونده از استان خراسان رضوی به همراه ۴۰ دونده خوزستانی مسیر جاده ولایت در استان خوزستان را طی می کنند.

وی تاکید کرد: سعی ما این است همچون سال های گذشته میزبان شایسته ای برای این ورزشکاران باشیم.

کیانی زاده با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه انجام کار فرهنگی است، عنوان کرد: هدف این است در طول مسیر، کار فرهنگی و فکری به ویژه برای جوانان و نوجوانان انجام شود که باید از این فرصت برای انجام کارهای فرهنگی، معنوی و فکری به نحوی شایسته استفاده کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار