تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در میان 490 مقاله ارائه شده صورت گرفت
رتبه برتر پژوهشگر خرمشهری در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین
نخبه و پژوهشگر خرمشهری موفق به کسب رتبه برتر در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران شد
نخبه و پژوهشگر خرمشهری موفق به کسب رتبه برتر در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران شد.

مقاله مطالعات رشد اجتماعی احمدرضا سعید‌زاده نخبه و پژوهشگر خرمشهری در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران در میان 490 مقاله ارائه‌شده به این کنفرانس به‌عنوان مقاله برتر شناخته شد.

احمدرضا سعید‌زاده امروز اظهار کرد: محور مطالعاتی رشد اجتماعی بوده است، این کنفرانس امکان تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دست‌آوردهای مرتبط با جامعه را فراهم آورد و نتیجه آن می‌تواند در جهت نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و تربیت صحیح فرزندان مؤثر باشد.

وی افزود: این کنفرانس 6تیرماه در تهران و به میزبانی مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی و انجمن علمی ارتباطات حوزه علمیه برگزار شد که در پایان نیز علاوه بر کسب رتبه برتر موفق به کسب گواهینامه علمی ICSD موسسه بین‌المللی توسعه پایدار علوم جهان اسلام شدم.

احمدرضا سعید‌زاده عضو بنیاد ملی نخبگان و پژوهشگر نخبه خرمشهری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار