تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان:
۳۰ درصد باشگاه‌های شادگان تحت مدیریت بخش خصوصی است
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از باشگاه‌های شادگان تحت مدیریت بخش خصوصی است
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از باشگاه‌های شادگان تحت مدیریت بخش خصوصی است.

خلیل آمله اظهار کرد: چهار باشگاه خصوصی در سطح مرکز شهرستان دایر است که به صورت مداوم مورد بازرسی قرار گرفته و وضعیت فعالیت آن ها رصد می‌شود.

وی عنوان کرد: متقاضیان تأسیس باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ شادگان و تکمیل پرونده و با ارائه مدارک لازم نسبت به راه‌اندازی و تأسیس یک باشگاه ورزشی اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان بیان کرد: با توجه به شرایط تمرینی هر رشته، فضای موردنیاز متفاوت است و رعایت تمام قوانین تأسیس باشگاه همچون مدرک تحصیلی، مکان مناسب، نام تائید شده باشگاه و اخذ استعلامات از مراجع ذی‌صلاح الزامی است که پس از تائید نهایی اداره کل ورزش و جوانان پروانه فعالیت صادر خواهد شد.

وی تأکید کرد: هر باشگاهی موظف است بر اساس قوانین مصوب و ابلاغی ارائه خدمت کند و مدیریت خصوصی باشگاه به منزله سلب مسئولیت از باشگاه نیست.

آمله در خصوص الزام باشگاه‌ها به هدایت بیمه ورزشکاران ادامه داد: هیچ باشگاهی بدون پوشش بیمه نمی‌تواند به ورزشکاران ارائه خدمت کند و این موضوع به تمامی باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شادگان در پایان اضافه کرد: در سال جاری نیز نظارت و کنترل فعالیت باشگاه‌ها ادامه دارد و در این راستا هر گونه فعالیت غیرقانونی باشگاه‌ها در شادگان رصد می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار