تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت یک نیکوکار؛
تامین آب 40 خانوار روستای اسلام آباد دزفول
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول گفت:با کمک مالی یک نیکوکار مشکل کم آبی 40 خانوار از اهالی روستای اسلام آباد از توابع بخش چغامیش دزفول برطرف شد
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول گفت:با کمک مالی یک نیکوکار مشکل کم آبی 40 خانوار از اهالی روستای اسلام آباد از توابع بخش چغامیش دزفول برطرف شد.

محمد گلچین پور روز جمعه افزود:شبکه و تاسیسات آبرسانی روستای اسلام آباد از توابع بخش چغامیش دزفول به دلیل فرسودگی در سال 1387 بطور کامل تعویض و بازسازی شد که با توجه به توسعه روستا شبکه موجود جوابگوی تامین آب آشامیدنی اهالی نبوده وتعدادی از ساکنان این روستا ناچار بودند برای تهیه آب آشامیدنی خود از انشعاب آب همسایه ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ اعتباری برای توسعه شبکه آبرسانی روستاهای دزفول اختصاص نیافته است گفت:با کمک 100 میلیون ریالی این نیکوکار علاوه بر 14کیلومتر شبکه موجود 900 متر شبکه آبرسانی دیگر با تلاش پرسنل واحد بهره برداری آبفار دزفول در دمای بالای 50 درجه در مدت پنج روز با استفاه از لوله های پلی اتیلن افزوده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول ضمن تقدیر از پرسنل آبفار روستایی جهت حل مشکل آب اهالی این روستا گفت:با توجه به گسترش روستا و توسعه منازل توسعه شبکه آبرسانی بسیار ضروری است که باید در این خصوص اعتباری در نظر گرفته شود.

گلچین پور افزود:طول شبکه آبرسانی روستای اسلام آباد دزفول 14کیلومتر است که علاوه بر احداث 900 متر توسعه اخیر نیاز به توسعه در آینده احساس می شود.

وی گفت:اهالی این روستا از پنج سال پیش با مشکل بی آبی مواجه بودند که با همکاری دهیار،اعضای شورا ،بخشدار و اهالی روستا مشکل آنها برطرف شد.

روستای اسلام آباد افزون بر 9هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 12 کیلومتری شهرستان دزفول واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار