تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: مقابل تراکتور به دنبال اولین پیروزی‌مان هستیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به بازی سخت تمیش برابر تیم پرمهره تراکتورسازی، گفت: در این دیدار به دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم با حمایت پرشور هواداران بتوانیم اولین برد‌مان در لیگ برتر را فتح کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به بازی سخت تمیش برابر تیم پرمهره تراکتورسازی، گفت: در این دیدار به دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم با حمایت پرشور هواداران بتوانیم اولین برد‌مان در لیگ برتر را فتح کنیم.

نادر دست‌نشان در خصوص دیدار تیمش برابر تراکتورسازی، اظهارکرد: از روز چهارشنبه اولین جلسه تمرینی‌مان را برای بازی با تراکتورسازی آغاز کردیم. بازی با تیم تراکتور دو شرایط خاص دارد؛ این تیم از یک دفاع با تجربه، البته کند برخوردار است ولی بازیکنان خط حمله آن، هم روی زمین و هم روی هوا خطرناک هستند.

وی افزود: تراکتورسازی در خط حمله بازیکنان خوبی چون محمد ابراهیمی و ادینهو را دارد که روی زمین با شوت‌زنی و دریبل‌زنی، خطرناک هستند و فرزاد حاتمی هم روی هوا خطرناک است و طبیعتا خط حمله آن‌ها شرایط سختی را برای خط دفاعی ما ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد:‌ شناخت لازم از حریف را در تمرینات به بازیکنان‌مان می‌دهیم و روی نوع و آرایش تیمی تراکتورسازی هم کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله با شناخت لازم برابر این تیم قرار بگیریم. بازی سختی برابر تیم پرمهره تراکتورسازی داریم ولی امیدوارم در این بازی خانگی با حمایت پرشور هواداران بتوانیم اولین برد‌مان در لیگ برتر را فتح کنیم.

وی افزود: ما به دنبال رسیدن به پیروزی برابر ترکتورسازی هستیم و باید بیشترین امتیازات را از بازی‌‌های خانگی‌مان به دست آوریم. باتوجه به این‌‌که تراکتورسازی یک از سه تیم اول کسب عنوان قهرمانی است، تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی برابر آن داشته باشیم.

دست‌نشان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی تیم به بازی با تراکتورسازی خواهند رسید یا خیر؟ گفت: ITC  بازیکنان کره‌ای و نیجریه‌ای رسیده ولی ITC  بازیکن برزیلی هنور آماده نشده است و اگر بازیکنان کره‌ای و نیجریه‌ای طی روزهای آینده به شرایط خوبی برای بازی با تراکتورسازی برسند، در این دیدار از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی درخصوص آسیب‌دیدگی عقیل اعتمادی، گلر دورگه تمیش هم عنوان کرد:‌‌ او تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است ولی هنوز مشخص نیست که به بازی با تراکتورسازی می‌رسد یا خیر. البته احتمال آماده شدن او ضعیف است. در حال حاضر هم حسن هوری را درون دروازه داریم که بسیار تلاش می‌کند و در بازی با صبا هم خوب کار کرد. باید بگویم من با بازیکنی تعارف ندارم و اگر عملکرد بازیکنی خوب نباشد، او را از ترکیب اصلی تیم کنار می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: روحیه تیم پس از یک امتیازی که از دیدار خارج از خانه برابر صبا به دست آوردیم، بالا رفته است چرا که کسب این تک امتیاز هم خوب بود. البته وقتی بازی با صبا را مرور می‌کنم، می‌بینم که ما می‌توانستیم حتی در این دیدار به پیروزی هم برسیم. ما در نیمه دوم این مسابقه از حریف برتر بودیم ولی توپ‌های‌‌مان وراد دروازه نشدند. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ آن‌چه اکنون روحیه و انرژی تیم ما را بالا برده، این است که قرار است دوشنبه هفته آینده در یک بازی خانگی به مصاف تیم تراکتورسازی برویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار