تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۳۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به علت تداوم گرما وشرجی
برای سومین روز متوالی زمان پایان کار اداری در خوزستان فردا ساعت 13اعلام شد
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش دمای هوا تا 49 درجه سانتیگراد، ساعت کار اداری استان برای سومین روز متوالی ، فردا چهارشنبه تا ساعت 13 خواهد بود.
 اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش دمای هوا تا 49 درجه سانتیگراد، ساعت کار اداری استان برای سومین روز متوالی ، فردا چهارشنبه تا ساعت 13 خواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه در این اطلاعیه آمده است هواشناسی خوزستان افزایش دما در برخی شهرستان ها به بالای 49 درجه و وقوع پدیده شرجی در اکثر نقاط استان به ویژه شهرهای ساحلی با احتمال وقوع رطوبت نسبی بالاتر از 90 درصد را پیش بینی کرده است.

بر تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و به منظور کمک به مدیریت مصرف برق و کاهش پیک باری در شهرستان های با دمای بالا ،ساعت پایانی کار همه اداره ها ،دستگاه های اجرایی و عمومی و بانک ها سطح استان به جز مراکز عملیاتی، خدماتی، امدادی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی در روز چهارشنبه 13 مرداد ساعت 13 خواهد بود.

ستاد بحران خوزستان همچنین سه شنبه در اطلاعیه ای نسبت به وقوع گرد و غبار و افزایش دما و شرجی در بخش های غربی، مرکزی و جنوب استان از چهارشنبه تا پایان هفته هشدار داد.

مصوبه کاهش ساعت اداری به دلیل گرمای هوا برای نخستین بار است که در خوزستان اجرایی می شود.

پیش از این و با وجود درخواست مردم فقط در زمان گرد و غبار شدید اداره ها و مدارس تعطیل می شدند.

هواشناسی خوزستان اعلام کرده دیروز(دوشنبه) 12 و امروز 17 شهر استان دمای 49 درجه و بالاتر دارند ضمن آنکه پیش بینی شده برخی شهرهای استان فردا دمای 49 درجه خواهند داشت.

بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان، ساعت کاری اداری در شهرهایی که دمای آنها به بالای 49 درجه سانتیگراد برسد، از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 خواهد بود که هدف از این مصوبه، کاهش مصرف انرژی است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
ملی حفاری تعطیل نکرد ! ماشاالله هر کی ساز خودش رو میزنه ...
كارمند نفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
2
كى گفته كه ادارات تعطيل شدند؟!!!
متاسفانه ادارات دولتي مثل نفت،ملى حفارى و فولاد اعلام كردند به دليل اينكه در منطقه عملياتى هستيم شامل حال كارمنداى ادارات ستادى ما نميشود! پس از شكايت به سازمان مديريت بحران هم به ما اعلام شد كه شما زير نظر وزارت نفت تهران هستيد و دستور تعطيلي بايد از تهران براى شما صادر گردد،پس مديريت بحران دقيقا روى چه ارگان هايي نظارت دارند! همان ارگان ها را اعلام كنند و نگويند كه تمامى ادارات خوزستان تعطيل شدند!
با اين روند هم هيچگونه صرفه جويي در مصرف انرژي نشده است و هيچ يك از مسولين به فكر حال خراب و گرمازده اهوازي ها نيست!
:
:
:
آخرین اخبار