تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دشت آزادگان:
اولویت های ۲۰ گانه توسعه آموزشی خوزستان لازم و ملزوم هم هستند
اولویت های ۲۰ گانه آموزش و پرورش خوزستان که در سطح ملی هم معرفی شده اند، لازم و ملزوم هم هستند
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت های ۲۰ گانه آموزش و پرورش خوزستان که در سطح ملی هم معرفی شده اند، لازم و ملزوم هم هستند.

قاسم ساعدی در حاشیه سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش با اشاره به این نکته که این اولویت ها مثل یک زنجیر به هم وصل و وابسته یکدیگر هستند اظهار کرد: برنامه توسعه آموزشی رکن اصلی برای پیشرفت آموزش و پرورش استان است.

وی اضافه کرد: در خوزستان و استان هایی که گویش دو زبانه دارند و از خدمات آموزشی و رفاهی مثل استان های برخوردار بهره مند نیستند، از پیش دبستانی گرفته تا مسائل کلان آموزش و پرورش نیاز به طراحی و برنامه ریزی ویژه دارد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری اهداف کیفی در آموزش و پرورش استان عنوان کرد: با سرمایه گذاری بر همین اولویت ها می توانیم به یک سیستم آموزشی مترقی همراه با کیفیت دست پیدا کنیم زیرا کمیت، ما را از اهداف اصلی که پرورش نسل جدید ماهر برای خدمت رسانی در آینده است، دور می کند.

ساعدی، تمرکز بر کمیت و آمار را به جای کیفیت، آفت آموزش و پرورش دانست و گفت: به عنوان یک معلم با ۳۰ سال سابقه خدمت و با ۲۳ سال سابقه کار اجرایی در سطوح مختلف آموزش و پرورش خوب می دانم که شعار دادن، نوشتن صورت جلسات و برگ سیاه کردن هیچ فایده ای ندارد. شان آموزش و پرورش تربیت انسان های کیفی است.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش برای طراحی اولویت های ۲۰ گانه آموزشی اضافه کرد: مدیرکل فعلی فردی با ایده های جدید است که می داند در شرایط موجود چگونه آموزش و پرورش را اداره کند.

ساعدی ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش سکان داران واقعی تعلیم و تربیت هستند و خوب است که خود را درگیر مسائل سیاسی نکنند زیرا از هدف اصلی دور می شوند. در واقع مسائل سیاسی را باید از آموزش و پروش جدا دانست زیرا شان آن فراجناحی است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار