تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۲۸۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اول رییس جمهوری:
دولت مسائل آب و فاضلاب خوزستان را جزو اولویت ها می داند
دولت مسائل آب و فاضلاب استان خوزستان را جزو اولویت های کشور می داند / قابل قبول نیست که مردم خوزستان احساس کنند آب این استان نسبت به نقاط دیگر کشور از کیفیت پایین تری برخوردار است
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت مسائل آب و فاضلاب استان خوزستان را جزو اولویت های کشور می داند.

اسحاق جهانگیری روز شنبه پس از آیین امضای قرارداد نمادین مشارکت بخش خصوصی در 22 پروژه آب و فاضلاب کشور در جمع فعالان بخش خصوصی و مسوولان وزارت نیرو افزود: قابل قبول نیست که مردم خوزستان احساس کنند آب این استان نسبت به نقاط دیگر کشور از کیفیت پایین تری برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد که دغدغه مردم برای آب شرب در سراسر کشور برطرف شود و همه در شهرها و روستاها آب سالم و بهداشتی و خوب برخوردار باشند.

دولت مسائل آب و فاضلاب خوزستان را جزو اولویت ها می داند

وی افزود:دولت قبول دارد که بخش خصوصی باید در همه زمینه ها در اقتصاد حضور پیدا کند، این موضوع به خاطر نیاز کشور نیست بلکه آنها باید در اقتصاد ورود پیدا کنند.

وی تاکید کرد ما نیازمند اصلاحات در بخش مقررات کشور هستیم که تسهیل کننده حضور بخش خصوصی در اقتصاد کشور باشد چرا که توانایی بخش خصوصی بالاست و امکان بسیار جذب سرمایه را داریم.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه به امضای قراردادهای وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: امیدوارم طرح ها و پروژه هایی که امروز قرارداد آنها به امضاء رسید هرچه سریع تر اجرایی شود و به نتیجه برسد و آغازی برای کارهای بزرگتر توسط بخش خصوصی در کشور باشد.

وی با اشاره به برنامه دولت برای واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی اظهار کرد: اگر بخواهیم مجموعه طرح های عمرانی نیمه تمام در سراسر کشور را با بودجه دولت اجرا کنیم، منابعی در حدود 500 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این یعنی طرح ها بر روی زمین باقی خواهند ماند و مردم نیز چشم انتظار خواهند ماند.

جهانگیری یادآور شد: دولت آیین نامه ای در این خصوص به تصویب رسانده تا بخش خصوصی بتواند به آسانی در اجرای طرح های نیمه تمام مشارکت کند. دولت از واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی به دنبال درآمد نیست و آنچه در این میان مهم تر است اینکه دولت می خواهد این طرح ها اجرا شود و مردم از منافع آن بهره مند شوند.

جهانگیری در ادامه به برنامه وزارت نیرو در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: دستگاه های دیگر هم باید این روند را در پیش بگیرند و استانداران نیز باید برای موفقیت این کارها برنامه ریزی و تلاش کنند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
واقعا راست گفته مثل گردو غبار که حل کردن
:
:
:
آخرین اخبار