تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۰۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بالدی:
اداره‌کل کار بر اجرای مصوبه کاهش ساعات اداری نظارت کند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص مصوبه کاهش ساعات اداری گفت: طبق این اطلاعیه پایان وقت اداری در تمام کارخانه‌ها و تأسیسات و مراکز تولیدی و صنعتی بخش دولتی و خصوصی ساعت 13 است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص مصوبه کاهش ساعات اداری گفت: طبق این اطلاعیه پایان وقت اداری در تمام کارخانه‌ها و تأسیسات و مراکز تولیدی و صنعتی بخش دولتی و خصوصی ساعت 13 است.

هاشم بالدی اظهار کرد: در این اطلاعیه منظور از دستگاه‌های اجرایی تمام کارخانه‌ها و تأسیسات و واحدهای تولیدی صنعتی بخش دولتی و خصوصی است.

وی ادامه داد: بنابراین پایان ساعت اداری امروز نیز برای تمام سازمان‌ها بخش دولتی و خصوصی تا ساعت 13 است و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان موظف به نظارت بر اجرای این اطلاعیه است.

هوشمند صفایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: تا زمانی که دقیقاً تأسیسات کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی بخش خصوصی در اطلاعیه کاهش ساعت اداری لحاظ نشوند قادر به نظارت بر اجرای این اطلاعیه‌ها در کارخانه و سازمان‌های بخش خصوصی نیستیم.

وی تصریح کرد: در اطلاعیه کاهش ساعت اداری امروز در صورتی که نام بخش خصوصی نیز درج شده باشد، پایان ساعت اداری در تأسیسات و کارخانه‌های بخش خصوصی نیز تا ساعت 13 است و اداره‌کل تعاون نیز در این خصوص نظارت خواهد کرد.

به دنبال گرمای هوا در خوزستان از آغاز ماه جاری تاکنون ساعت اداری چندین روز در راستای اجرای مصوبه کاهش ساعت اداری در روزهای گرم با دمای بالای 49 درجه سانتیگراد کاهش یافته است اما این مصوبه در کارخانه‌ها و تأسیسات بخش خصوصی اجرا نمی‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
كارمند نفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
2
باسلام
عليرغم اين اخبار و اطلاعيه ها ما همچنان مانند روزهاى قبل در اين گرما در محل كار خود حضور داريم و هيچ خبرى از تعطيلى در ساعت ١٣ نبوده و نيست! مسولين چه وقت و چگونه نظارت و اقدام خواهند كرد!؟
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
2
شرکت فولاد خوزستان این مصوبه رو اجرا نمیکنه
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
2
سلام
نورد و لوله اهواز ، جزء خصوصی است یا دولتی ؟؟؟؟؟؟
ظاهرا جزء هیچکدام !!!!!
چون تا حالا یکروز هم ساعت 13 تعطیل نشده است .....
ما که تا حالا شتر مرغ بوده ایم - ولی حالا شدیم تقریباً !!! هیچ !!!
جزء هیچکدام بنگاه نیستیم - نه خصوصی - نه دولتی !!!!
:
:
:
آخرین اخبار