تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
تاسیس مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه آزاد اروند
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: قصد داریم با همکاری شبکه هپاتیت ایران و منطقه آزاد اروند یک مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه تاسیس کنیم
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: قصد داریم با همکاری شبکه هپاتیت ایران و منطقه آزاد اروند یک مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه تاسیس کنیم.

دکتر علیرضا آموزنده اظهار کرد: درصدد هستیم با کمک شبکه هپاتیت ایران و منطقه آزاد اروند اولین مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه را تأسیس کنیم؛ برای ایجاد این مرکز یک فضای 2 هزار متری از سوی دانشکده در نظر گرفته شده است که البته  نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان این‌که احتمالا تا پایان سال اولین بیماران در این مرکز پذیرش می‌شوند، افزود: اعتبارات ساخت این مرکز از دو منبع سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان تامین می‌شود؛ البته هنوز مصوبه‌ای در نظر گرفته نشده است ولی یک میلیارد تومان از هزینه ساخت این مرکز توسط منطقه آزاد پرداخت می‌شود و تامین و نصب تجهیزات نیز بر عهده این سازمان است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: زمانی که بیمارگیری آغاز و تجهیزات نیز تامین شود، بستر انجام تحقیقات نیز فراهم می‌شود تا اعضای هیات‌علمی بتوانند از پتانسیل‌های تحقیقاتی مرکز بهره بگیرند ولی پیش از آن باید این مرکز را بیشتر بهداشتی و درمانی بدانیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار