تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۱۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در مجلس :
انتصابات مشکوک دولت تدبیر و امید در خوزستان/ وزرا را به مجلس می‌کشانیم
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه دولت در تغییر مدیران و انتصابات جدید در خوزستان گفت: برخی انتصابات در خوزستان مشکوک و شگفت‌انگیز است به طوری که برخی افراد دارای پرونده هستند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه دولت در تغییر مدیران و انتصابات جدید در خوزستان گفت: برخی انتصابات در خوزستان مشکوک و شگفت‌انگیز است به طوری که برخی افراد دارای پرونده هستند.

عبدالله سامری امروز اظهار کرد: این روزها شاهد برخی انتصابات و جابه‌جایی مدیران هستیم به طوری که برخی مدیران ولایی و ارزشی بدون هیچ دلیلی عزل و مدیرانی با سابقه سئوال برانگیز جایگزین آنها می‌شود.

وی با شگفت‌انگیز توصیف کردن برخی انتصابات گفت: متاسفانه شاهد رویکرد ناصحیحی در انتصاب مدیران در دولت تدبیر و امید هستیم که این موضوع نمایندگان مردم در مجلس را به شدت نگران کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتصاب مدیران هیچ همفکری و مشورتی با نمایندگان نمی‌شود و این رویه به صلاح دولت نیست.

وی ادامه داد: انتصابات اخیر دولت بیشتر حزبی و گروهی است و به منظور تامین منافع شخصی صورت گرفته و توجهی به منافع مردم و کشور نشده است.

سامری گفت: قطعا نمایندگان برای دفاع از حقوق مردم، استان و کشور وارد عمل می‌شوند و وزرایی که دست به چنین تصمیمات مشکوکی می‌زنند مورد سئوال قرار خواهند داد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام وزیر تصریح کرد: چهارشنبه این هفته اولین سئوال از وزرای دولت کلید خواهد خورد تا این وزیر پاسخگوی انتصاب یک مدیر مسئله‌دار باشد.

وی افزود: در خصوص روند انتصاب مدیران و احتمال تغییر برخی مدیران در استان و لزوم هماهنگی و مشورت با نمایندگان در حال جمع‌بندی و رایزنی با مجمع نمایندگان هستیم تا در این خصوص به یک همفکری برسیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
3
3
با سلام
اینها به فکر مردم نیستند فقط به فکر این هستند که سال آینده رای بیاورند فقط فکر مهره چینی هستند و لیاقتها برای آنها مهم نیست فقط تپ باند باشي مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
با محمد موافقم فقط دنبال رای آوردن و دوباره به قدرت رسیدن هستند حالا چهار سال دیگه هم اصلاحات یا امید یا.... که چی بشه ؟بلاخره همیشه که قدرت نیست این نام نیک است که انسان از خود به جا میگذارد و عاقبت خیری،برای رضای خدا و مردم قدم بردارید نه قدرت ،قدرت به هیچ کس وفا نکرده .
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
هر چقدرم جایی کمبود آب داشته باشه، خوزستان از اونجا بدتره. از راه دیگه ای به جز کارون مشکل اونجا رو حل کنید
کافیه به رنگ آب، به طعم آب، به فاضلابها، به نخل های سوخته، به کشاورزهای بیکار و محروم از آب نگاهی کوتاه کنید.
چرا باید اصفهان و تهران و شیراز اونقدر فضای سبز داشته باشه و روزانه حجم آب زیادی صرف آبیاریشون بشه. بعد ما با این همه گرد و خاک بجنگیم؟ بهتر نیست این آب صرف ایجاد فضای سبز بشه تا بلکه گرد و غبار کمی از بین بره؟
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
ببخشید من یه نظر برای خبر صحبتای خانم ابتکار رو اینجا گذاشتم اشتباهاً
:
:
:
آخرین اخبار