تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۹۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با ماموران سرشماری نفوس و مسکن همکاری کنند
سرپرست فرمانداری هندیجان با اشاره به اهمیت سرشماری در برنامه ریزی و توسعه کشور گفت: همکاری مردم در ارائه آمار دقیق به ماموران سرشماری نفوس و مسکن متضمن اجرای صحیح و درست آن در شهرستان است
سرپرست فرمانداری هندیجان با اشاره به اهمیت سرشماری در برنامه ریزی و توسعه کشور گفت: همکاری مردم در ارائه آمار دقیق به ماموران سرشماری نفوس و مسکن متضمن اجرای صحیح و درست آن در شهرستان است.

سید مهران رفیعی اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان هندیجان همزمان با سراسر کشور به دو صورت اینترنتی و حضوری اجرا می شود.

وی گفت: این سرشماری در مرحله اول به صورت الکترونیکی و با ثبت اطلاعات خانوارها از طریق سامانه www.Sarshomari95.ir و با دریافت کد رهگیری به انجام می رسد.

رفیعی افزود: ثبت نام از افرادی که اطلاعات خود را به صورت الکترونیک ثبت نکرده اند در مرحله دوم سرشماری با مراجعه حضوری ماموران آمار گیر به درب منازل انجام می شود.

وی گفت: افرادی که در مرحله اول به صورت الکترونیک ثبت نام کرده اند باید به هنگام مراجعه مامورین سرشماری کد رهگیری خود را ارائه نمایند.

وی ادامه داد: حدود 30 نفر در شهرستان هندیجان در اجرای این سرشماری مشارکت خواهد داشت و ماموران آمارگیر مجهز به تبلت با حضور و مراجعه به درب منازل کار سرشماری را انجام خواهند داد.

سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: 39 روستا و نقطه جمعیتی در این شهرستان وجود دارد که باید در آمارگیری از این مناطق دقت عمل لازم صورت پذیرد تا از خدمات و امکانات لازم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: آمار و اطلاعات جایگاه خاصی در برنامه ریزی و تصمیم گیری ها دارد و انتظار می رود تمامی ادارات با ستاد سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همکاری کنند.

رفیعی گفت: خانوارها در هنگام مراجعه ماموران اطلاعات و مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل مانند کد ملی،تاریخ تولد و اطلاعات شناسنامه را در اختیار داشته باشند.

سرشماری امسال طی دو مرحله از سوم تا 24 مهر ماه به شکل اینترنتی و از 25 مهر ماه تا 25 آبان ماه از طریق مراجعه حضوری ماموران سرشماری انجام شود.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار