تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد شادگان:
اداره ارشاد شادگان با کمبود امکانات و نیرو مواجه است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: کمبود امکانات و نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: کمبود امکانات و نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است.

سعید جنامی اظهار کرد: با توجه به کمبود امکانات، کارهای بسیار خوبی در فرهنگ و ارشاد این شهرستان انجام شده چراکه فرهنگ موجودیت یک جامعه را تشکیل می‌دهد و نیاز به برنامه‌ریزی اساسی دارد.

وی با اشاره به کمبودها و نارسایی های اداری و مالی در ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان، از هنرمندان و فعالان فرهنگی به شدت حمایت و مراتب تقدیر و تشکر خود را از آنان اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان با اشاره به مواردی از قبیل کمبود شدید اعتبارات و عدم استخدام نیروی انسانی کارآمد و کمبود تجهیزات سمعی و بصری و... در این اداره افزود: هر محصولی که انجمن فیلم و عکس و سایر انجمن های ادبی و هنری تولید می کنند کار آسانی نبوده و سنجش زحمات آنان به عدد و رقم نیست.

جنامی  ادامه داد: فیلم کوتاه «یخ در بهشت» که در جشنواره رضوی فیلم های کوتاه ویژه ناشنوایان رتبه نخست کسب کرد، حاصل هنرنمایی بی ادعاترین و گمنام ترین هنرمندان کشور است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شادگان تصریح کرد: موفقیت در اولین تجربه تولید فیلم کوتاه، نشان از نبوغ و استعداد  فراوانی است که گواه بر فزونی استعداد در شهرستان شادگان بوده و مطمئنا اگر همراه با تجربه و حمایت همه جانبه مسئولان باشد این آثار به شاهکار تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه، این موفقیت بزرگ را ابتدا به مردم شریف شادگان و سپس به عموم هنرمندان و به  ادارات و نهادهایی که در پایان فیلم اسامی آنان ذکر شده، تبریک گفت و اضافه کرد: وقتی که با کمترین امکانات، بیشترین موفقیت حاصل شود دلالت بر تدبیر و خلاقیت و استفاده بهینه از استعدادها و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری است.

جنامی در پایان یادآور شد: کلاسهای فرهنگسرای زنده یاد ملافاضل سکرانی از امروز آماده بهره برداری است و با کشف استعدادهای نو و خلاقانه در همه عرصه ها، منتظر اخبار خوش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار