تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حسن زاده:
پایه های اقتصاد مقاومتی در خوزستان تقویت شود
امام جمعه موقت اهواز گفت: باید همه تلاش کنند تا پایه های اقتصاد مقاومتی در استان تقویت شود و این سیاست ها با حمایت از کار آفرین ها و صنایع کوچک محقق می شود
امام جمعه موقت اهواز گفت: باید همه تلاش کنند تا پایه های اقتصاد مقاومتی در استان تقویت شود و این سیاست ها با حمایت از کار آفرین ها و صنایع کوچک محقق می شود.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: باید از هفته دولت در راستای احیای اندیشه‌های پاک والای شهیدان رجایی و باهنر بهره‌گیری لازم را داشته باشیم و نسبت به قدردانی شایسته از خدمات و تلاش‌های دولتمردان اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: باید خدمات این دو عزیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع رسانی شود و ساده زیستی و خدمتگزاری آنان به مردم الگوی مسئولان دولتی باشد.

امام جمعه موقت اهواز، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارزیابی مسئولان دولتی توسط مردم عنوان کرد و گفت: گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت به صورت شفاف و گویا باید به مردم اطلاع رسانی شود.

آیت الله حسن زاده همچنین بر حضور و مشارکت مردم در برنامه های هفته دولت تاکید کرد و ادامه داد: با برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت و انعکاس مطلوب خدمات دولت تدبیر و امید به مردم، در تقویت نشاط و امید جامعه تلاش شود.

وی بیان کرد: یکی از کارهای که امید را در دل مردم افزایش می‌دهد ارائه گزارش کار از سوی مسئولان است که باید این مهم مورد توجه مدیران استان قرار گیرد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مطمئنا ایجاد امنیت پایدار در کشور از نعمت‌های بزرگ الهی به ملت ایران است که تحقق آن مرهون خون شهدا و فرمان‌برداری همگانی از منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله حسن زاده در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه باید با اتحاد خود این گروه های تروریستی و تکفیری را از بین ببرند.

وی عنوان کرد: شکست های اخیر این گروه های تروریستی در عراق و سوریه مرهون همین همکاری های منطقه ای است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین به بحث اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آنچه که مسئولان و دولتمردان باید سرلوحه کار خود قرار دهند، سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: باید همه تلاش کنند تا پایه های اقتصاد مقاومتی در استان تقویت شود و این سیاست ها با حمایت از کار آفرین ها و صنایع کوچک محقق می شود.

آیت الله حسن زاده در پایان هفته جهانی مسجد، اول شهریور روز پزشک و هفته پیش روی دفاع مقدس را گرامی داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار