تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۳۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعید عبدولی: مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم
عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: قصد کناره‌گیری از تیم ملی را ندارم و در المپیک بعد هم کشتی می‌گیرم
عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: قصد کناره‌گیری از تیم ملی را ندارم و در المپیک بعد هم کشتی می‌گیرم.

سعید عبدولی: مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم

سعید عبدولی اظهار داشت: قبل از آغاز المپیک، تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام و تمرینات خوبی را برای حضور در این رقابت‌ها، پشت سر گذاشتم و هر چه در توان داشتم انجام دادم تا به آرزویم که کسب مدال المپیک بود، رسیدم.

وی افزود: خوشحالم نخستین مدال آور المپیکی شهرم شدم و امیدوارم این راه با داشتن جوانان مستعد و با انگیزه اندیمشک به عنوان قطب کشتی فرنگی ایران، ادامه داشته باشد.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان کرد: کسب طلای المپیک تنها آرزو و خواست حرفه‌ای باقی بنده است و در صورت برخورداری از شرایط مناسب و صلاح دید کادر فنی، علاقه مند به ادامه فعالیت در تیم ملی هستم.

وی گفت: قصد کناره‌گیری از تیم ملی را ندارم و در المپیک بعد هم کشتی می‌گیرم تا به آرزوی خود دست پیدا و بتوانم برای کشتی کشورم باز هم افتخار آفرینی کنم.

عبدولی بیان کرد: تا به حال کسب افتخارات گسترده‌ای را در دنیای حرفه‌ای تجربه و چندین مدال جهانی و آسیایی در رده‌های مختلف سنی به دست آورده‌ام ولی، کسب مدال المپیک، مزه‌ای دیگر داشت.

وی افزود: پس از بازگشت کاروان تیم ملی به کشور و به محض ورود به اندیمشک در گلزار شهدای این شهرستان حاضر می‌شوم و احترام خالصانه خود را به تمامی شهدای سرای اسلامی و شهر یک هزار شهید اندیمشک تقدیم می‌کنم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران اظهار کرد: مدالم را به عنوان مهم‌ترین افتخار ورزشی عمرم را به خانواده شهدای مدافع حرم  و 5 شهید مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا قدر دان شجاعت و شهامت مدافعان حرم اهل بیت (ع) باشم.

وی با بیان این که هیچ مربی تیمی را 9 ماه، مانده به المپیک تحویل نمی‌گیرد، افزود: بنا جسارت به خرج داد و  مسئولیت فنی تیم ملی را پذیرفت و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام داد کرد اما این ما بودیم که نتوانستیم، انتظارات او و مردم را به بهترین شکل ممکن، بر آورده کنیم.

عبدولی عنوان کرد: دلم برای شهرم اندیمشک و خانواده‌ام تنگ شده است و می‌خواهم بعد از اتمام رقابت‌های المپیک و تمرینات سخت آن، مدتی را به استراحت بپردازم و در کنار خانواده‌ام بگذرانم.

وی با بیان این که کشتی‌گیران ما اکثراً کار رسمی و منبع در آمد خاصی ندارند، گفت: برای رفع این مشکل باید چاره اندیشی کرد چرا که لیگ در حال حاضر تنها منبع درآمد کشتی گیران بوده و  کشتی گیران و ملی پوشان منتظر شروع لیگ و ثبت قرار داد با تیم‌ها، برای شرکت در مسابقات و تأمین نیازهای مالی خود هستند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران بیان کرد: طلای المپیک حق صد درصدی من بود که نگذاشتند به آن برسم اما مدال برنز هم، حداقلی بود که به آن دست پیدا کردم و امیدوارم در آینده با کسب افتخارات بیشتر مردم را بیشتر از این خوشحال کنم.

وی با بیان این که در کشتی با مادسن دانمارکی همه دیدند که من 6 دقیقه در روی تشک به دنبال مادسن بودم، افزود: متاسفانه داوران در این بازی به جای دادن اخطار و امتیاز، من را بازنده کردند.

عبدولی عنوان کرد: نتوانستم نتیجه دلخواه را در المپیک کسب کنم ولی به زودی با تمام قدرت برای اهتزاز پرچم کشورم در رقابت‌های برون مرزی به صحنه کشتی بر می‌گردم تا به تنها آرزوی باقی مانده خود در کشتی دست پیدا کنم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار