تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولاد خوزستان:
فولاد بازیکن خارجی جذب می کند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از جذب بازیکن خارجی برای تقویت این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر خبر داد
فولاد بازیکن خارجی جذب می کندسرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از جذب بازیکن خارجی برای تقویت این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر خبر داد.

نعیم سعداوی اظهار کرد: بعد از باخت در هفته های نخست لیگ حالا برای جبران نتایج تلاش های زیادی خواهیم کرد.

سعداوی عنوان کرد: با وقفه ای که در لیگ داریم قطعا برنامه های خوبی خواهیم داشت. ما الان تمرینات را بلافاصله بعد از چند روز استراحت آغاز کردیم. قصد داریم با تمام تلاش بعد از تعطیلات لیگ را با انگیزه ای بالاتر شروع کنیم.

وی افزود: قرار است از روز یک شنبه اردوی هشت روزه ای در کردان کرج برگزار کنیم تا به نوعی تیم از لحاظ آمادگی تقویت شود. امیدواریم  در این اردو تیم را به شرایط اصلی و ایده آل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در باره شروع ضعیف فولاد اشاره کرد و گفت: اتفاقات فوتبال همین است. امیدواریم در ادامه با این اتفاقات روبه رو نشویم.

 سعداوی اضافه کرد: بچه ها اکثر بازی ها را راضی کننده بودند. باید گفت روی غفلت گل دریافت می کردیم. در بازی گذشته برابر سیاه جامگان عملکرد خوبی داشتند و اعتقاد دارم روی یک غافلگیری در اوائل بازی گل دریافت کردیم. در بازی های خانگی هم باید بگویم در حالی که خوب بودیم اما نتیجه را واگذار می کردیم.

سرمربی فولاد بیان کرد: هواداران نباید نگران باشند. تیم جدید شکل داده ایم و فقط نیاز به زمان دارد و باید صبر کرد تا به آن مرز هماهنگی برسیم. الان چهار هفته از لیگ گذشته بیشتر نگذشته و حالا هفته های زیادی از لیگ باقی مانده است.

وی عنوان کرد: بیشتر تیم ها در این هفته ها با مشکل مواجه می شوند اما در ادامه به شرایط اصلی بر می گردند. قطعا فولاد هم به اوج می رسد.

سعداوی به جذب چند بازیکن جدید بعد از تعطیلات اشاره کرد و گفت: قرار بر این است طی روزهای آینده چند بازیکن ایده آل که بتوانند برای تیم تاثیر گذار باشند، جذب کنیم. سعی می کنیم یکی از آنها بازیکن خارجی باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به مصدومیت شریفات اشاره کرد و گفت: وضعیت کشیدگی پای شریفات رو به بهبود است و با تشخیص پزشک می تواند از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت کند. امیداوریم این بازیکن باتجربه هر چه زود تر به شرایط اصلی برگردد و به تیم کمک کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار