تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
نصب سیستم تصفیه و آب‌ شیرین‌کن در رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از نصب سیستم تصفیه و آب‌شیرین‌کن در آینده نزدیک در رامهرمز خبر داد
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از نصب سیستم تصفیه و آب‌شیرین‌کن در آینده نزدیک در رامهرمز خبر داد.

صبح امروز اقبال محمدیان در جلسه مشترک فرماندار، بخشداران، دهیاران و مسؤولان شهرستان که در روستای تغلی آل‌عباد برگزار شد اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات این است که ثابت کنیم که ما می‌توانیم به شیوه دیگری هم کار کنیم و فاصله‌ای بین دولت و مردم نیست.

وی ادامه داد: اگر هر‌ماه یک‌بار در بخش‌ها و روستاها این جلسات برگزار شود و با توجه به عهدی که با مردم بسته‌ایم می‌توانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولان شهرستان باید به مشکلات مردم توجه کنند و با توجه به مشکلاتی که اغلب مشابه هستند برنامه‌ریزهای منسجم‌تری را انجام دهند.

وی افزود: به‌ زودی با نصب سیستم آب‌ شیرین‌کن و تصفیه با استخراج و تولید 10 هزار مترمکعب و به ارزش 10 میلیارد تومان تحولی در آب شرب شهر رامهرمز ایجاد خواهد شد.

محمدیان تأکید کرد: برای آسفالت بخش‌های مشراگه، سلطان‌آباد، ابوالفارس و رود زرد نیز از وزارت نفت مجوز 135 هزار تن آسفالت را دریافت کرده‌ایم که به‌زودی تأمین خواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از تمام فرصت‌هایم در مجلس استفاده خواهم کرد تا بخشی از مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را مرتفع سازم.

 در این جلسه تعدادی از دهیاران روستاهای این شهرستان، مشکلات بخش‌ها و روستاهای خود را بیان کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار