تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر کار در اهواز:
مدیریت خوزستان مثل خراسان به چند قسمت تقسیم شود
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون گفت: چرا استان خوزستان مانند خراسان تقسیم نشود؟ اینجا رستمی می‌خواهد که کارهای پیچیده را مدیریت کند البته شاید راه حل، تفویض اختیارات خاص به خوزستان باشد و نه اینکه استان را به چند قسمت تقسیم کنیم
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون گفت: چرا استان خوزستان مانند خراسان تقسیم نشود؟ اینجا رستمی می‌خواهد که کارهای پیچیده را مدیریت کند البته شاید راه حل، تفویض اختیارات خاص به خوزستان باشد و نه اینکه استان را به چند قسمت تقسیم کنیم.

مدیریت خوزستان مثل خراسان به چند قسمت تقسیم شود

احمد میدری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره کار رفاه و تعاون اجتماعی خوزستان اظهار داشت: یکی از اصولی که وزیر تعاون در طی دولت تدبیر پایبند بود این است که هیچ مدیرکلی نباید بیرون از دستگاه تعاون وارد شود،این امر برای برخی قابل قبول نبود.

وی انتخاب افراد را براساس شایستگی‌های فرد و نه قومیت و منصب‌هایشان مهم خواند و افزود: در شرکت‌های دولتی و وابسته به صندوق‌ها مجمع تعیین کننده است که وزیر تعاون نیز ادامه این روند را خواستار شده ولی مجامع به این موضوع که باید سلسله مراتب طی شود و نیز افراد از دورن انتخاب شود، کمتر اهمیت می‌دهند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون با اشاره به اینکه مدیریت‌ها در سطح استان خوزستان بسیار پر تغییر هستند و باید در این زمینه چاره‌اندیشی کرد، بیان کرد: خوزستان استانی پیچیده و پرکار است بر همین اساس بر هر مدیری که برای مسئولیتی انتخاب می‌شود فشارهای مختلف درست و یا گاهی بی‌جا وارد می‌شود.

وی عنوان کرد: هیچ استانی در سطح کشور مثل خوزستان نداریم که اکثر شهرهایش بیش از 150 هزار نفر جمعیت داشته باشند. مدیرکلی که انتخاب می‌شود با چالش‌های متعدد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روبه‌رو می‌شود.

میدری با طرح سوالی که به نوعی راه حل را بیان می‌کند، گفت: چرا خوزستان مثل خراسان به چند قسمت تقسیم نشود؟ مسائل متعددی که در خوزستان در حال مدیریت است کار سختی است؛ اینجا رستمی می‌خواهد که کارهای پیچیده را مدیریت کند.

وی افزود: می‌بینیم که مدیریت در برخی از ادارات و دستگاه‌ها کمتر از 2 تا 3 سال است باید برای کسب راه حلی نسبت به این موضوع فکر کرد؛ البته شاید راه حل، تفیض اختیارات خاص به خوزستان باشد و نه اینکه استان را به چند قسمت تقسیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادارات تعاون جزو ادارات حاکمیتی در همه دنیا به شمار می‌رند چرا که باید روابط بین کارها را انجام دهند، افزود: در اداره ما نیروی مازاد خیلی کم است و در مجموع وزارت 6 هزار پرسنل دارد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
2
6
اگه در مجموع 6 هزار پرسنل داريد چرا به معيشت شون رسيدگي نمي كنيد؟ يعني وزارت اينقدر بي عرضه من نديده بودم
پاسخ ها
کارمند
| Seychelles |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
کل کارمندان اداره کل تعاون کار ورفاه اتماعی خوزستان 300 نفر نمیشن . اما فقط 12 درصد اعمال شده و اضافه کارها همه قطع شده . در دو سال گذشته هم هیچ پاداش و کارانه ای پرداخت نشده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
0
یعنی اینقدر خوزستان پهناوره که میخوای تقسیمش کنید!؟یعنی نمیتونید رسیدگی کنید بلید کوچیک بشه!!!!!!!! خراسان پهناورترین استان ایران بود که جنوبی و شمالی شده در ضمن تهران هم به تهران جنوبی و تهران شمالی تقسیم کنید به نظر از لاحاض جمعیتی و وسعت بزرگتره . اینقدر دیگه فیلم نیان ،بگو منظورتون چی هست از تقسیم خوزستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کریم
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
0
اینو کم داشتیم بشیم مثل خراسان که دیگه همین یکم اعتبار هم به یغما بره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
0
این نگاه برای خوزستان سم است لطفا معاون محترم یک مقدار جغرافیای خراسان را مطالعه نمایند
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
تا کی در انتظار بررسی . چقدر بررسی میکنید؟ اینقدر کامنت های مردم وحشتناکه ؟کاش برای مردم شغل ایجاد کنند و ایده ها و هوششونو در این را هها صرف میکردند ،مردم را با این حرف ها منحرف نکنند آقای معاون وزیر کار ما شغل میخوایم یافتن شغل در تقسیم خوزستان است!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوزستان با این همه صنعت جووناشون بیکارند اینقدر باهوشی برای رفع بیکاری جوونای مردم فکری کنید،فقط دنبال سوسه گری اند به همه چی فکر میکنند جز مشکلات مردم ،حالا دیگه تقسیم خورستان از کجا در اومد!؟ فقط مونده مردم رو با این حرفها و مسخره بازییها سرگرم کنید. کم کاری بی عرضگی خودتونو به گردن بهانه های مسخره نیاندازید مردم شعور دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
با تقسیم جغرافیایی خوزستان شدیدا مخالفم. این راه حل نمیشه بازم مشکل فوق برقراره
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
خراسان نصف ایران بود خوزستان کوچک است
:
:
:
آخرین اخبار