تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۹۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگنه: فارغ‌التحصیلان صنعت نفت ۲۰ تا ۳۰هزار نفر هستند/ وزارت نفت امکان جذب این میزان فارغ‌التحصیل را ندارد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره بورسیه و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گفت که وزارت‌خانه امکان جذب ۲۰ تا ۳۰هزار فارغ‌التحصیل را ندارد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره بورسیه و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گفت که وزارت‌خانه امکان جذب ۲۰ تا ۳۰هزار فارغ‌التحصیل را ندارد.

عبدالله سامری با اشاره به طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی در مجلس اظهار داشت: آقای آخوندی باید در مجلس درباره راه‌آهن خرمشهر که در مجلس نهم قول پیگیری آن را داده بود، پاسخ بدهد. جلسات متعددی برای این پروژه با منطقه آزاد اروند برگزار شد که منطقه آزاد اروند اکنون بودجه موردنیاز این پروژه را تأمین کرده اما راه‌آهن کشور ورود نمی‌کند.

وی گفت: پل راه‌آهن خرمشهر برای تسهیل در تردد راه‌اندازی شد ولی افتتاح نشد، این پروژه نواقص زیادی مانند روشنایی، دیوارهای پیش‌ساخته و پیاده‌روسازی دارد که به حال خود رها شده است.

سامری افزود: آقای آخوندی باید درباره عدم پیگیری موضوع لایروبی اروندرود هم پاسخگو باشد، آقای ظریف در بحث حقوقی و بین‌المللی پای کار است اما وزیر راه باید موضوع را با وزیر امور خارجه هم‌افزایی و پیگیری کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این پرسش که "موضوع رسیدگی به مطالبه فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در چه وضعیتی قرار دارد؟" اظهار داشت: در جلسه‌ای که اخیراً با آقای زنگنه در کمیسیون انرژی داشتیم موضوع بورسیه و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت را مطرح کردیم، وزیر در این جلسه گفت که فارغ‌التحصیلان نفت 20 تا 30 هزار نفر هستند، وزارت نفت امکان جذب این میزان فارغ‌التحصیل را ندارد و باید این افراد در شرکت‌های اقماری تابعه وزارت و یا شرکت‌های خصوصی به‌کارگیری شوند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هومن
|
Finland
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
1
چرا اخبار دروغ منتشر میکنید . تعداد متقاضیان به 600 نفر هم نمیرسد . واقعا برای خوز نیوز متاسفم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
3
لابد امار فارغ التحصیلان رشته های نفت در دانشگاه ازاد امیدیه و بقیه واحدهای دانشگاه ازاد و دولتی رو به اماار دانشگاه نفت اضافه کردن
:
:
:
آخرین اخبار