تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۹۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج مرحله اول لیگ نجات غریق بانوان خوزستان
مرحله نخست لیگ نجات غریق بانوان خوزستان با قهرمانی تیم هیات نجات غریق اهواز به پایان رسید
مرحله نخست لیگ نجات غریق بانوان خوزستان با قهرمانی تیم هیات نجات غریق اهواز به پایان رسید.

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان اظهارکرد: این مسابقات 29 مردادماه در شهرستان بندرامام برگزار شد.

وی افزود: 60 ورزشکار در قالب تیم‌های ماهشهر، آبادان، امیدیه، بندرامام الف و ب، شوشتر، بهبهان، باشگاه ملی‌حفاری، هیات نجات غریق اهواز و توسعه نیشکر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: این رقابت‌ها در ماده‌های انفرادی 100 متر شنای آزاد با مانع، 66 متر حمل آدمک و 100 متر آزاد با پای غواصی و ماده تیمی 4 در 33 متر حمل آدمک برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ در ماده 100 متر شنای آزاد با مانع، سعاد عساکره از هیات نجات غریق اهواز  قهرمان شد، نیلوفر یوسفی از آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت و مرضیه معینی‌فر از ماهشهر عنوان سوم را به دست آورد.

حاجیان افزود: در ماده ٦٦ متر حمل آدمک نیز الهام کیانی‌زاده از هیات نجات غریق اهواز مقام اول را به دست آورد، مرضیه معینی‌فر از ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و مریم داوری از توسعه نیشکر نفر سوم شد.

وی گفت:‌ در ماده شنای 100 متر آزاد با پای غواصی، الهام عمو‌آقایی از هیات نجات غریق اهواز در جایگاه اول قرار گرفت، حدیث فیض‌الله‌زاده از ماهشهر دوم شد و اعظم یاحقی از شوشتر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان ادامه داد:‌ در ماده 4 در 33 متر حمل آدمک نیز تیم هیات نجات غریق اهواز به قهرمانی رسید، ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و بندرامام الف در مکان سوم ایستاد.

وی بیان کرد:‌ در پایان این رقابت‌ها تیم هیات نجات غریق اهواز با 62 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، ماهشهر با 41 امتیاز دوم شد و شوشتر با 21 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار