تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۴۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
مسئولان کانون‌های گرد و غبار را به حال خود رها کرده‌اند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرد و غبار سلامت مردم و محیط زیست کشور را تهدید می‌کند، گفت: مسئولان کانون‌های گرد و غبار را به بهانه نداشتن بودجه به حال خود رها کرد‌ه‌اند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرد و غبار سلامت مردم و محیط زیست کشور را تهدید می‌کند، گفت: مسئولان کانون‌های گرد و غبار را به بهانه نداشتن بودجه به حال خود رها کرد‌ه‌اند.

همایون یوسفی گفت: گرد و غبار نه تنها آینده محیط زیست در مناطق جنوبی کشور را تهدید می‌کند بلکه تهدیدی برای کل کشور است که باید فکری برای حل آن کرد چرا که اگر راهکاری اجرا نشود در سال‌های آینده نمی‌توان جلوی عواقب آن را گرفت.

وی افزود: در بعد بین المللی و گرد و غبارهایی که از کشورهای همسایه مانند عراق وارد کشور می‌شود باید دستگاه دیپلماسی کشور به صورت فعال وارد عمل شده و با رایزنی‌های صورت گرفته اقدامات مؤثری برای مهار کانون‌های خارجی انجام دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: متأسفانه کانون‌های گرد و غبار به حال خود رها شده‌اند و بهانه مسئولان نداشتن بودجه است، این در حالی است که گرد و غبار بر اقتصاد و سلامت مردم تأثیرات منفی به جا می‌گذارد.

یوسفی با بیان اینکه تالاب هور العظیم در گذشته به علل کاملا غیرکارشناسی خشک شده و به کانون گرد و غبار تبدیل شده بود، گفت: این تالاب هم اکنون آبگیری شده و از شدت گرد و غباری که از این محل برخاسته می‌شد، کاسته شده است.

وی افزود: مسئولان باید از خشک شدن تالاب‌ها با هر دلیلی جلوگیری کرده و کانون‌های جدیدی که شناسایی شده است را مهار کنند در غیر اینصورت شاهد مشکلات زیادی در آینده خواهیم بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Finland
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
1
مگرسلامتی تهرانی ها یا اصفهانی ها تهدید می‌کند که کاری بکنند!!!!عجب حرفی می زند اقای نماینده
civh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
یکم صبر کنید خاک که رسید به تهران یادشون میاد عه اهواز خاک شده
مثله ماهی که گذشت هیچکس نفهمید دمای هوای اهواز به پنجاه رسیده تا وقتی که تهران گرم شد مردمش یذره پوستشون سوخت صداشون در اومد
وقتی اونجا تعطیلی داده شده تازه یادشون اومد مردم اهواز رو.
سریع ما رو هم تعطیل کردن صدامون در نیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
آقای یوسفی چه اهمیتی داره جون ماخوزستانی.خودم مردم محلی مگه همت کنن و درخت بکارند
:
:
:
آخرین اخبار