تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شهرستان دزفول
در آئینی با حضور مسئولان محلی از تلاش 42 ماهه غلامرضا نصرالله پور در سمت مدیریت آموزش و پرورش دزفول تجلیل و عبدالمحمد جرجانی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد
در آئینی با حضور مسئولان محلی از تلاش 42 ماهه غلامرضا نصرالله پور در سمت مدیریت آموزش و پرورش دزفول تجلیل و عبدالمحمد جرجانی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.

فرماندار ویژه دزفول روز یکشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در سالن ایثار ضمن تقدیر از تلاش مجموعه آموزش و پرورش گفت:نصرالله پور تلاش بسیاری در جهت پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش انجام داد که جای تقدیر دارد.

حبیب اله آصفی افزود:آموزش و پرورش دزفول از جمله مدیریت های توسعه یافته استان خوزستان می باشد که این موفقیت ها به واسطه تلاش آموزگاران ، معلمان و مجموعه آموزش و پرورش حاصل شده است که می توان از این قابلیت ها در دیگر شهرها و استان ها الگوبرداری کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش دزفول ابراز امیدواری کرد حداکثر استفاده را از نشست های شورای آموزش و پرورش در جهت رفع مسائل و مشکلات آموزشی این شهرستان انجام دهد.

آصفی افزود:شهرستان دزفول در حوزه مردمی سرآمد استان و حتی کشور است و وجود صدها انجمن قرآنی،خیریه و نهادهای مردم نهاد نشانه این است که نظام شهروندی در این شهرستان بخوبی رشد یافته است.

معاون استاندار خوزستان گفت:امیدواریم با برقراری رابطه منطقی بتوان نقش دانش آموزان را در جامعه برجسته کرد.

غلامرضا نصرالله پور مدیر پیشین آموزش و پرورش دزفول نیز در این آئین آبروداری ، صبر در برابر مشکلات و پوشیدن گناهان را از جمله خصلت های نیکوی مومن برشمرد و گفت: هنگام ورود به این مسئولیت با خدا و شهدا میثاق بستم پایانی خوب در این مسئولیت داشته باشم که محقق شد.

وی افزود:از سال 92 در حالی که مسائل و مشکلات مالی فراوانی در آموزش و پرورش وجود داشت این مسئولیت را قبول کردم ولی با وجود مشکلات فراوان کارهای بسیاری با تلاش همه همکاران در این مجموعه انجام شد که حمایت و همکاری آنها قابل تقدیر است.

وی ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش،ارتقای رتبه کنکور،رتبه بالای شورای آموزش و پرورش دزفول در چند سال اخیر،رتبه برتر پروژه مهر و کسب موفقیت هایی در طرح های جابربن حیان،تولید محتوا و درس پژوهی را از جمله موفقیت های چند سال اخیر دانست .

نصرالله پور اظهار کرد:در بخش خیرین از سال 74 تاکنون 18 جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شده که پارسال با جمع آوری 144 میلیارد ریال و امسال با جمع آوری 165 میلیارد ریال شاهد بیشترین مشارکت خیرین در مدرسه سازی در این سالها بوده ایم.

وی توسعه مدارس علوم معارف را دیگر فعالیت های اخیر آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد و گفت:سال گذشته نخستین مدرسه صدرا در دزفول افتتاح شد و امسال نیز مدرسه دخترانه صدرا و مدرسه علوم معارف (امین ) در دزفول افتتاح خواهد شد.

وی کسب مقام برتر استانی در بخش پژوهشی را از دیگر موفقیت های آموزش و پرورش دزفول دانست و گفت:در این سالها سعی بر این بوده بدون پرداختن به حاشیه به اهداف آموزش و پرورش بپردازیم که در این راستا نیز بنیاد برکت برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در دزفول اجرا شد و کمک های خوبی در این راستا برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

مدیر سابق آموزش و پرورش دزفول ایجاد صندوق حمایت از بازنشستگان را از دیگر فعالیت های انجام شده خواند و گفت:درمانگاه فرهنگیان شماره 2 دزفول نیز در حال آماده سازی است و برای راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان نیز هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:برای جلوگیری از پراکندگی مدیریت آموزش و پرورش دزفول برنامه توسعه اداره در دستور کار قرار گرفت که برای به ثمر نشستن کلیه این خدمات از تلاش مسئولان و همکاران تقدیر می شود.

نصرالله پور گفت:برخی تصمیم ها مانند قبولی درخواست بازنشستگی و انتقالی بر اساس تصمیم سازمانی انجام شد که امیدوارم همکاران کدورتی از اینجانب نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در مدت خدمت اخلاق مداری را اساس کار خود دانسته و از شایعه دور بوده است گفت:در روزهای اخیر مطالبی در شبکه های اجتماعی در خصوص انتقال اینجانب به تهران منتشر شده که همه شایعه بوده و مستند نیست .

به گزارش ایرنا نصرالله پور ضمن تقاضای بخشش از همکاران برای جرجانی سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش دزفول آرزوی موفقیت کرد.

عبدالمحمد جرجانی سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش دزفول نیز در این آئین گفت: آموزش و پرورش متعلق به شخص خاصی نیست بلکه اساس و پایه توسعه کشور است و اگر آموزش و پرورش تقویت شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ، پرورش و تربیت خوبی داشته باشیم کشوری توسعه یافته خواهیم داشت گفت:آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد انسان ساز باید در تربیت دانش آموزان به درستی عمل کند .

جرجانی با بیان اینکه از مناطق محروم به ستاد مرکزی آموزش و پرورش راه یافته و با مشکلات و مسائل آموزشی در مناطق صعب العبور آشنا هستم افزود:قبول مسئولیت بخاطر حفظ نظام اسلامی است که با قطره قطره خون شهدا بنا شده است.

سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش دزفول از کلیه دستگاه های اجرایی و همکاران ستادی آموزش و پرورش خواست در راستای تحقق اهداف این سازمان همکاری لازم را با وی داشته باشند.

در این آئین که با حضور معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ، فرماندار ، شهردار و رئیس شورای شهر دزفول برگزار شد از سه ساله و نیم تلاش غلامرضا نصرالله پور تقدیر و حکم سرپرستی عبدالمحمد جرجانی به عنوان سرپرست این مدیریت قرائت شد.

عبدالمحمد جرجانی پیش از این در سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول مشغول بکار بود.

در این آئین از سوی شهرداری ،شورای شهر و دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اهدای لوح از خدمات مدیر پیشین آموزش و پرورش دزفول تجلیل شد.

آموزش و پرورش دزفول با جمعیت دانش آموزی 74 هزار نفر از مدیریت های پیشرو در استان خوزستان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار