تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو جوان اهوازی در رودخانه کارون غرق شدند
دو پسر جوان اهوازی غروب یکشنبه به دلیل بی احتیاطی و آشنا نبودن با فن شنا در منطقه ممنوعه رودخانه کارون شهرستان شوشتر غرق شدند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت: دو پسر جوان اهوازی غروب یکشنبه به دلیل بی احتیاطی و آشنا نبودن با فن شنا در منطقه ممنوعه رودخانه کارون شهرستان شوشتر غرق شدند.

سید مهدی ایوبی شامگاه یکشنبه اظهار کرد: این حادثه ساعت 19:30دقیقه اتفاق افتاد که نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همان ساعت اولیه جسد یکی از دو جوان غرق شده از آب خارج شد اما جستجو برای پیدا کردن جسد دیگر فرد غرق شده ادامه دارد.

ایوبی ادامه داد: غرق شدگان ساکن اهواز بودند که متاسفانه بدون توجه به تابلوها و هشدار ها در منطقه ممنوعه اقدام به شنا کرده اند.

وی در پایان گفت: از گردشگران و شهروندانی که رودخانه کارون در شهرستان شوشتر را برای شنا انتخاب می کنند انتظار داریم تنها در نقاط تعیین شده و ساعت مقرر اقدام به شنا کنند.

از ابتدای امسال تاکنون 6 نفر در مناطق شنا ممنوع رودخانه کارون در شهرستان شوشتر غرق شده اند که جسد دو نفر از آنان هنوز پیدا نشده است.

شهرستان شوشتر در 100 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

تکمیلی /  رودخانه کارون جان دو معلم نیکوکار را در شوشتر گرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در خوزشتان گفت: دو معلم نیکوکار اهل باوی عصر یکشنبه در رودخانه کارون در مقطع شوشتر غرق شدند.

مجید موحدیان بیان کرد: دو معلم به نام های رحمان علیمی و جلیل محمودی در رودخانه کارون در شوشتر روز یکشنبه غرق شدند.

وی گفت: زمانی که یکی از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود معلم دیگر برای نجات وی وارد رودخانه شد که متاسفانه هر دو غرق شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی افزود: سه معلم و همکار عصر یکشنبه به همراه خانواده به شوشتر رفته بودند که دو معلم غرق شدند و حال نفر سوم خوب است.

موحدیان درادامه بیان کرد: جسد رحمان علیمی پیدا شده و جسد جلیل محمودی هنوز پیدا نشده است.

وی بیان کرد: علیمی معلم شهر ملاثانی و محمودی معلم شهر ویس از توابع شهرستان باوی بوده و هر دو در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه بیان کرد: ظهر یکشنبه از این دو معلم به عنوان معلمان نیکوکار آموزشی که به صورت رایگان به داوطلبان کنکور آموزش می دادند تجلیل شد و عصر همان روز این اتفاق باعث مرگ این دو نفر شد.

بنابه گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در دو سال گذشته رتبه نخست آمار غرق شدگان را در کشور دارد. به گفته وی در سه ماه نخست امسال 65 نفر در این استان در رودخانه های مختلف غرق شده اند.

شهرستان باوی که در گذشته از توابع اهواز بود در سال 1389 با تصویب هیات دولت با مرکزیت شهر ملاثانی به شهرستان مستقل تبدیل شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
SWEDEN
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
ضمن تسليت به بازماندگان اين دو جوان،
شوشتر در شمال اهواز است نه شمال شرق!!
:
:
:
آخرین اخبار