تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصابات جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز
دكتر غلامحسين خواجه رئيس دانشگاه شهيد چمران با صدور حكمي، دكتر كريم لويمي‌مطلق را براي دو سال ديگر در سمت مدير دفتر همكاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه ابقاء كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز، در متن اين حكم آمده است:

"نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي، به استناد ماده 5 آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي پژوهشي و فناوري، مصوب ششصد و هشتاد و چهارمين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت آموزشي به مدت دو سال ديگر در سمت مدير دفتر همكاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه ابقاء مي‌گرديد.

بديهي است با عنايت به اهميت ويژه رويكرد بين‌المللي‌سازي دانشگاه‌ها و ديپلماسي علم و فناوري در راهبرد كلان ملي و سياست‌گذاري‌هاي نوين آموزشي، پژوهشي و فناوري وزارت متبوع و همچنين با در نظر داشتن نقش تعيين كننده پيوندها و همكاري‌هاي نهادينه و هدفمند فراملي با دانشگاه‌ها و مراكز علمي و پژوهشي ساير كشورها در توسعه پايدار ملي از سويي و ارتقاء جايگاه علمي دانشگاه در ميان جوامع دانشگاهي ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي از سوي ديگر، انتظار مي‌رود با تمهيد و اجراي برنامه‌هاي نوآورانه، تدابير كارگشا و راهكارهاي اثربخش اهتمام جدي خود را در راستاي گسترش و تنوع‌بخشي روابط و همكاري‌هاي علمي بين‌المللي دانشگاه با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشي و فناوري ساير كشورها بكار ببنديد. اميد است با اتكال به الطاف خداوند متعال بتوانيد در تحقق اهداف و برنامه‌هاي دانشگاه موفق و مويد باشيد."

رئیس گروه كارآفرینی و ارتباط با صنعت منصوب شد

دكتر غلامحسين خواجه، رئيس دانشگاه شهيد چمران اهواز با صدور حكمي دكتر افشين قنبرزاده، عضو هیئت‌علمی دانشكده مهندسي را به‌عنوان رئيس گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز، در متن اين حكم آمده است:

"نظر به‌مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي، به استناد ماده 5 آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي پژوهشي و فناوري، مصوب ششصد و هشتاد و چهارمين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به‌موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت آموزشي به مدت دو سال به سمت رئيس گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب مي‌گرديد.

انتظار مي‌رود همسو با سند جامع علمي كشور و سياست دانشگاه براي گسترش و تعمیق ارتباط با سازمان‌ها، شركت‌ها و صنايع، نسبت به برنامه‌ريزي لازم در جهت شناسايي و اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي و فناوري تقاضامحور مطابق با آيين‌نامه شرح وظايف و اختيارات اعلام‌شده اقدام نماييد.

اميد است با اتكال به الطاف خداوند متعال بتوانيد در انجام وظايف محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشيد."

همچنين دكتر خواجه در نامه‌اي از زحمات دكتر سید رضا علوی زارع، رئيس پيشين گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه تشكر كرد.

مدیر گروه زبان انگلیسی ابقاء شد

دكتر غلامحسين خواجه رئيس دانشگاه شهيد چمران با صدور حكمي، دكتر سید رحیم موسوی‌نیا را براي دو سال ديگر در سمت مدير گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ابقاء كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز، در متن اين حكم آمده است:

"نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي، به استناد ماده 8 آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي پژوهشي و فناوري، مصوب ششصد و هشتاد و چهارمين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به‌موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت آموزشي به مدت دو سال ديگر در سمت مدير گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ابقاء مي‌گرديد.

انتظار می‌رود همسو با برنامه‌های توسعه دانشگاه و دانشکده و گروه، نسبت به برنامه‌ریزی و هدایت هوشمندانه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان بر اساس مقررات دانشگاه و رعایت سلسله‌مراتب اداری، مطابق با آیین‌نامه شرح وظایف و اختیارات اعلام‌شده اقدامات مقتضی را پیش‌بینی و اجرا نمایید.

امید است در پرتو عنایت خداوند متعال در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفرمطیعی واحد فرهنگی کمیته امداد کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
با سلام وعرض ادب آرزوی توفیق روز افزون برای دکتر لویمی مطلق دارم
:
:
:
آخرین اخبار