تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
تیم فولاد باید به خودباوری برسد
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اند، بنابراین تیم احتیاج به زمان دارد تا به مرز خودباوری برسد
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اند، بنابراین تیم احتیاج به زمان دارد تا به مرز خودباوری برسد.

عزیز فریسات اظهار کرد: کادر فنی برای موفقیت تیم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و تمام تلاش خود را جهت کسب موفقیت برخواهیم داشت تا در ادامه بازی های لیگ روند صعودی فولاد را شاهد باشیم.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم را از روز گذشته به مدت هشت روز در گردان کرج برپا کرده ایم تا شرایط را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان مهیا سازیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم فولاد این فصل تغییر و تحول زیاد داشته است گفت: بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اند، تیم فولاد یک تیم جوان و بومی است که از بازیکنان آکادمی خود سود برده، بنابراین تیم احتیاج به زمان دارد تا به مرز خودباوری برسد.

فریسات تصریح کرد: تیم ما به رغم ارائه بازی های خوب در چهار هفته لیگ برتر به نتایج لازم دست نیافت و در کنار آن  جوانگرایی تیم هم موجب شد امتیازات حساسی را از دست بدهیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: قطعا با تمرین بیشتر و افزایش دقت عمل بازیکنان، تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و در خور نام فوتبال خوزستان مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد.

این مربی جوان با اشاره به تغییرات تیم فولاد اضافه کرد: پس از کسب نتایج ضعیف با همفکری اعضای کادر فنی، وحید طالب لو و یک بازیکن کامرونی به تیم ملحق شدند و قرار است یکی، دو بازیکن خارجی دیگر نیز به تیم اضافه شوند.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب به کار خواهیم گرفت و با کسب نتایج لازم در بازی های آینده شرایط را تغییر می دهیم.

فریسات در ادامه، با قدردانی از هواداران تیم فولاد بیان کرد: با حمایت تماشاگران خونگرم فولاد که در هر شرایط تیم را تنها نخواهند گذاشت جایگاه تیم را در جدول رده بندی بهتر می کنیم تا بتوانیم جواب این همه محبت مردم را بدهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: اسماعیل شریفات و علی اهل شاخه، مصدومان تیم هستند که امیدوارم تا شروع لیگ برتر فوتبال بتوانند با رفع مصدومیت تیم را همراهی کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار