تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج نقل و انتقال برون‌استانی معلمان اعلام شد؛
موافقت با درخواست انتقال 774 معلم به خارج از خوزستان
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از اعلام نتایج درخواست‌های انتقال برون‌استانی معلمان روز یک‌شنبه، یکم شهریورماه خبر داد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از اعلام نتایج درخواست‌های انتقال برون‌استانی معلمان روز یک‌شنبه، یکم شهریورماه خبر داد.

سیروس خدادادی با اعلام این خبر اظهار کرد: 2 هزار و 515 نفر از معلمان استان متقاضی انتقال برون‌استانی بودند که با درخواست 774 نفر موافقت شد؛ همچنین 264 نفر نیز از استان‌های دیگر به خوزستان انتقال یافته‌اند.

وی با بیان این‌که نتایج بر اساس نیاز منطقه، استان، آمار و اطلاعات و ... توسط سیستم بررسی و اعلام می‌شود، افزود: تلاش کرده‌ایم که با درخواست‌های متقاضیان مبتلا به بیماری‌های خاص یا در حال ادامه تحصیل در استان‌های دیگر موافقت کنیم. البته این نتایج اولیه هستند و در صورت صدور بخشنامه اضطرار از سوی وزارت و اعلام شرایط دیگر نتایج دوباره بررسی می‌شوند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: در صورت ابلاغ بخشنامه اضطرار از سوی وزارتخانه و بررسی مجدد، نتایج مرحله دوم نیز معمولاً نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار