تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
کسب ۴ مقام کشوری خوزستان در جشنواره دانش آموزی خوارزمی
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب چهار مقام کشوری در جشنواره دانش آموزی خوارزمی توسط دانش آموزان این استان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب چهار مقام کشوری در جشنواره دانش آموزی خوارزمی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

محمد تقی زاده اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از مهمترین برنامه های دوره اول متوسطه است که در سطح گسترده در مدارس استان خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: این جشنواره در محورهای پژوهش تا مرحله کشوری، دست سازه تا مرحله کشوری، فعالیت های آزمایشگاهی تا مرحله کشوری، زبان و ادبیات فارسی تا مرحله کشوری، کارآفرینی و زبان انگلیسی تا مرحله استانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در دومین دوره این جشنواره ۱۳۸ هزار و ۱۸۳ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه استان مشارکت داشتند که نسبت به سال گذشته رشد ۳۶ درصدی را شاهد بودیم.

تقی زاده بیان کرد: ۶ نفر از دانش آموزان برتر مرحله استانی در محورهای کشوری مذکور برای حضور در رقابت های مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه دانش آموزان اعزامی موفق به کسب مقام  کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان خبر داد: محمدسینا سیاهپوش و مهدی جهانگیری دانش آموزان ناحیه دو اهواز در محور پژوهش رتبه اول کشور، سید محمد بلادی از بهبهان در محور دست سازه رتبه دوم کشور، الهه فرهنگ از ناحیه سه اهواز در محور زبان و ادبیات فارسی رتبه دوم کشور و در محور فعالیت های آزمایشگاهی نیز کیمیا یزدانی و کیمیا احمدی زاده از ایذه رتبه سوم کشور را کسب کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار