تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بانوی پرتابگر خوزستانی:
در پارالمپیک 2 حریف جدی دارم/هدفم کسب مدال است
بانوی خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: ‌برای رسیدن به هدفم که کسب مدال در پارالمپیک است، 9 ماه است که تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنم
بانوی خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: ‌برای رسیدن به هدفم که کسب مدال در پارالمپیک است، 9 ماه است که تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنم.

هاشمیه متقیان اظهار کرد: ‌تمرینات‌مان به خوبی انجام می شود و شش ماهی است که در اردو به سر می بریم و اردوهای متعددی نیز در باکو، ‌رشت و خرم‌آباد داشته‌ایم.

 وی با بیان این که ‌خدا را شکر از آمادگی‌ام رضایت دارم، گفت: در گذشته ماده اختصاصی من، پرتاب دیسک بود ولی با توجه به تغییر کلاس‌ها، نزدیک به 9 ماه است که کارم را در پرتاب نیزه آغاز کرده‌ام و به صورت جدی برای موفقیت در پارالمپیک تلاش و تمرین می‌کنم؛ چرا که دوست دارم در پارالمپیک نتیجه خوبی به دست آورم.

این ورزشکار معلول خوزستانی گفت: ‌برای رسیدن به هدفم، 9 ماه است که دور از خانواده تمرین می‌کنم و تمام این سختی‌ها را به خاطر کسب مدال پارالمپیک که از 100 مدال دیگر هم با ارزش تر است، تحمل می کنم.

وی در خصوص شناخت از حریفانش عنوان کرد: دو حریف جدی دارم؛ یکی از آن ها آلمانی و دیگری اهل لیتوانی است. حریف آلمانی‌ام بسیار خوب است ولی از حریف لیتوانی شناختی ندارم. ورزشکاران برزیل و الجزایر نیز دیگر حریفان من در پارالمپیک هستند که این دو، در سطح خودم پرتاب می‌کنند. در حال حاضر رکورد نفرات اول و دوم رنکینگ جهانی به ترتیب 22 متر و 50 سانتی‌متر و 22 متر و 36 سانتی‌متر است و من تلاش می کنم که به این رکوردها نزدیک شوم و در پارالمپیک، بهترین باشم.

متقیان تاکید کرد: ‌برای کسب بهترین نتیجه به ریو می روم و آرزویم کسب نشان طلای این مسابقات است. من بسیار تلاش کرده ام و ان‌شاءالله که نتیجه زحماتم را ببینم. من در این مدت تمام فکر و ذهنم، تمرین و تمرین بوده است و تفریحی نداشته ام، چرا که تنها هدفم کسب مدال در پارالمپیک بوده است. من حتی در چند روزی هم که برای دیدن خانواده‌ام به اهواز می آمدم، باز هم به تمرین می پرداختم.

وی بیان کرد: اولین حضورم را در پارالمپیک تجربه می کنم و خیلی دوست دارم در اولین حضورم، با مدال به کشورم برگردم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار