تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سید حسن خمینی: هجمه‌ها به دولت سنگین است
سید حسن خمینی خطاب به اعضای کابینه دولت یازدهم ضمن بیان اینکه حرکت رو به جلو حتما مخالفینی دارد، تصریح کرد: این مخالفان بعضا از منطق در فضای انصاف خارج می‌شوند
سید حسن خمینی خطاب به اعضای کابینه دولت یازدهم ضمن بیان اینکه حرکت رو به جلو حتما مخالفینی دارد، تصریح کرد: این مخالفان بعضا از منطق در فضای انصاف خارج می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، در جمع رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، که برای تجدید میثاق در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته بودند گفت: ایام هفته دولت ایام مبارکی است که دوستان بتوانند زحمات و خدمات گسترده‌ی خود را به مردم گزارش دهند.

وی ضمن بیان خاطره‌ای از دوران فعالیت امام (ره) ادامه داد: طبق فرمایش امام (ره) تا فحش نخوریم کار پیش نمی‌رود.

یادگار امام همچنین تصریح کرد:‌ کار بزرگ حتما دشنام دارد و اگر در مقابل دشنام سر خم کنیم و کوتاه بیاییم قطعا قیمت بسیار کمی روی خود گذاشته‌ایم . حرکت رو به جلو حتما مخالفینی دارد و این مخالفان بعضا از منطق و فضای انصاف خارج  می‌شوند و کسی که در مقابل دشنام آنها سر خم کند قیمت نازلی روی خود خواهد گذاشت.

سید حسن خمینی ادامه داد: امام بیشترین دشنام را خورده تا حدی که لیوان فرزندش حاج مصطفی را آب می‌کشیدند بنابراین ایستادن بر اندیشه هزینه دارد.

وی خطاب به اعضای هیات دولت تاکید کرد:‌مرد میدان باشید و هزینه دهید. البته الزاما کسی که ثبات رای دارد درست عمل نمی‌کند .

وی خاطر نشان کرد:‌در حال حاضر هجمه‌ها به دولت سنگین است و بی انصفای‌هایی وجود دارداما عزم دولت باید ادامه داشته باشد و آقای روحانی نشان داده این هزینه را تحمل می‌کند و بر عهد خود با مردم پایبند است. ان‌شاء الله این مسیر را با قدرت ادامه دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار