تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۹۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرواز جدید در فرودگاه اهواز
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت که یک پرواز جدید در مسیر رفت و برگشت اهواز - نوشهر اضافه شده است
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت: یک پرواز جدید در مسیر رفت و برگشت اهواز - نوشهر اضافه شده است.

مهدی فلاحتی در اینباره گفت : امروز با برقراری پرواز اهواز - نوشهر، تعداد پروازها در این مسیر از 2 سورتی درهفته به سه سورتی افزایش یافت.

وی استقبال چشمگیر مسافران را علت افزایش تعداد پروازها در این مسیر اعلام کرد.

خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیر ماه سال گذشته برقرار ولی پس از مدتی به علت شرائط نامساعد جوی و استقبال کم مسافران به مدت شش ماه لغو شده بود.

پروازهای این مسیر از اوایل اسفند 1394 دوباره از سر گرفته شد و تنها تا اوایل فروردین سال جاری ادامه داشت و سرانجام با گذشت بیش از دو ماه دوباره در ایام عید سعید فطر برقرار شد.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت : هواپیمای فوکر50 متعلق به شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته حوالی ساعت 10 صبح از فرودگاه اهواز پرواز می کند و سپس ساعت 12 نیز درفرودگاه نوشهرمی نشیند.

مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت ممتاز طبیعی نظیر جنگل ، دریا و نیز آثار تاریخی فراوان از دیرباز تاکنون مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

آمارهای موجود نشان می دهد سال گذشته دستکم 300 هزار گردشگر خارجی بویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس به غرب مازندران سفر کردند.
 
هم اکنون در تمامی روزهای هفته پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر - مشهد و نوشهر - اهواز برقراراست .

غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسر است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار