تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۹۵۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
افتتاح بیش از 20 طرح عمرانی در هفته دولت در رامشیر
فرماندار رامشیر در جلسه شورای اداری این شهرستان از افتتاح بیش از بیست طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در هفته دولت در رامشیر خبر داد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در جلسه شورای اداری این شهرستان از افتتاح بیش از بیست طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در هفته دولت در رامشیر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار رامشیر در این جلسه طی سخنانی باتبریک هفته دولت به تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: افتتاح بیش از بیست طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان،تجلیل از کارمندان نمونه ، غباروبی گلزار شهدا ، ارائه گزارش در نماز جمعه توسط فرماندار ، از جمله مهم ترین این برنامه هاست.

تاکید فرماندار رامشیر برضرورت جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی رامشیر

سعید فیوضی در ادامه با تقدیر از حضور محمدیان مدیرکل شهرک های صنعتی خوزستان در جلسه اظهار داشت :کلنگ شهرک صنعتی رامشیر در سال 1389 در زمینی به مساحت 50 هکتار به زمین زده شده و عملیات فاز اول آن در 20هکتار شروع شده است و شبکه های داخلی آب ،برق و گاز آن تامین شده است.

فیوضی در ادامه با اشاره به تاکید جناب آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان مبنی بر جذب سرمایه گذار اظهار داشت : قطعا شروع فعالیت کارگاههای  تولیدی و توسعه فعالیت های آنها در شهرک صنعتی رامشیر نقش مهمی در اشتغال زایی جوانان شهرستان و ارتقاء اقتصاد شهرستان دارد و فرمانداری به طور جد در حال پیگیری جذب سرمایه گذار در شهرستان می باشد و  امیدواریم مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان نیز در جهت تکمیل زیر ساخت های شهرک صنعتی رامشیر وجذب سرمایه گذار اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی افزود: وقفی بودن اراضی شهرستان یکی مهم ترین مشکلاتی است که جذب سرمایه گذار در شهرستان را با مشکل روبه رو کرده بود ولی خوشبختانه با پیگیری هایی که در شهرستان و استان صورت گرفت، برای شهرک صنعتی رامشیر سند ششدانگ صادر شده  و سرمایه گذاران در شهرک صنعتی دیگر با این مشکل مواجه نخواهند بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان نیز در این جلسه با بیان اینکه خواستن ،توانستن است اظهار داشت ، همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل نماییم.

محمدیان با بیان اینکه قوانین و مقررات و دستور العمل های اداری در جهت رفاه حال مردم وضع می شوند اظهار داشت : ضرورت دارد تفسیر قوانین به نحوی صورت گیرد که به نفع عموم مردم باشد و مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر هم که باعث شده است که سرمایه گذاری در شهرستان با مشکل مواجه شده است  باید با ارائه راهکار مناسب و نگاه مثبت حل شود.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی رامشیر برای جذب سرمایه گذار اظهار داشت : شهرک صنعتی رامشیر با قرار گرفتن در جاده ترانزیتی بندر امام – تهران و نزدیکی به بنادر و شهرهای صنعتی ، همچنین با داشتن زمین و آب مناسب ،  می تواند به یکی از قطبهای صنعتی استان خوزستان تبدیل شود.

محمدیان افزود :امیدواریم با ایجاد و تکمیل زیر ساخت ها و تکمیل سوله های موجود دردرون شهرک که وظیفه سازمانی ماست بتوانیم سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی رامشیر که از مزیت های فراوانی برخوردار می باشد ترغیب کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای معرف امام جمعه رامشیر نیز در این جلسه به بیان اهمیت خدمت به مردم پرداخت و اظهار داشت : خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می گردد و بهترین مردم نزد خداوند کسی است که بیشترین نفع را به مردم برساند.

حاج آقای معرف در ادامه بر همکاری دستگاهها با ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و همچنین حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه تاکید کرد.
:
:
:
آخرین اخبار