تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست جواد حردانی از استاندار خوزستان
پرتاب‌گر معلول خوزستانی با بیان این‌که ورزشکاران در دوران فعالیت‌شان تمام جوانی‌شان را برای ورزش می‌گذارند، گفت: از استاندار می‌خواهیم یک تصمیم خوب جهت اشتغال و جذب ورزشکاران در ارگان‌ها بگیرد
پرتاب‌گر معلول خوزستانی با بیان این‌که ورزشکاران در دوران فعالیت‌شان تمام جوانی‌شان را برای ورزش می‌گذارند، گفت:  از استاندار می‌خواهیم یک تصمیم خوب جهت اشتغال و جذب ورزشکاران در ارگان‌ها بگیرد.

جواد حردانی در مراسم بدرقه پارالمپیکی‌های استان که امروز (سه‌شنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: چهارمین پارالمپیکی است که قرار است در آن شرکت کنم و اکنون پس از چهار سال حضور، اولین مراسم بدرقه را شاهد هستیم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

وی خطاب به استاندار، گفت: ورزش ما مشکلات بسیاری دارد و همان‌طور که شما به فوتبال خوزستان اهمیت می‌دهید، انتظار داریم به ما نیز اهمیت خاصی بدهید.
 
این ورزشکار معلول خوزستانی بیان کرد: در پارالمپیک لندن، 25 درصد مدال‌ها توسط ورزشکاران خوزستانی به دست آمد و پس از این‌که از این مسابقات برگشتیم، قول‌هایی به ما داده شد ولی پس از آن، دیگر کسی را ندیدیم و امیدوارم اکنون قول‌ها در حد وعده و وعید نباشند.

وی افزود :من تاکنون 35 مدال آسیایی، جهانی و پارالمپیک کسب کرده‌ام و طی دو دوره نیز جوان برتر کشور شدم. به هرحال دوست دارم که از ما حمایت کنید. من در 17 سالگی اولین پارالمپیکم را تجربه کردم و اکنون 32 سال سن دارم؛ ورزشکاران در دوران فعالیت‌شان تمام جوانی‌شان را برای ورزش می‌گذارند و دوست داریم یک تصمیم خوب جهت اشتغال و جذب ورزشکاران در ارگان‌ها گرفته شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار