تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتی:
توسعه شهرک‌های صنعتی اهواز در دست بررسی است
با توجه به تقاضاهایی که برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اهواز وجود دارد، به دنبال آن هستیم که پس از بررسی این تقاضاها، شهرک‌هایی که امکان توسعه آن‌ها وجود دارد را توسعه دهیم
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: با توجه به تقاضاهایی که برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اهواز وجود دارد، به دنبال آن هستیم که پس از بررسی این تقاضاها، شهرک‌هایی که امکان توسعه آن‌ها وجود دارد را توسعه دهیم.

امید حاجتی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی که امروز 2 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به جهت آنکه متقاضی زیادی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اهواز وجود دارد و این شهرک‌ها با محدودیت اراضی مواجه هستند، شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواستار توسعه این شهرک‌ها است.

وی افزود: اراضی‌ای که در کنار شهرک‌های اهواز قرار دارد، پس از بررسی و تصویب در شورای برنامه‌ریزی در اختیار شرکت شهرک‌ها قرار خواهند گرفت. در این راستا مصوب شد 20 هکتار زمین که جنب شهرک شماره 4 قرار دارد، پس از تغییر کاربری در اختیار شرکت شهرک‌ها قرار بگیرد. همچنین قطعاتی نیز در کنار شهرک‌های شماره 2 و 3 قرار دارند که مقرر شد پس از بررسی در اختیار شهرک‌ها قرار بگیرد.

حاجتی در خصوص حل مشکلات شهرک صنعتی شماره 5 اهواز تصریح کرد: استقرار شهرک صنعتی شماره 5 اهواز در حریم شهری باعث می‌شود تا نتواند مجوزهای زیست‌محیطی لازم را اخذ کند که در این خصوص قرار شد در جلسه‌ای که در آینده برگزار می‌شود، نحوه حل این مشکلات بررسی و پیشنهاد این شهرک از کارگروه زیربنایی خارج شود تا استاندار در صحبت‌هایی که با خانم ابتکار خواهد داشت، موضوع را حل کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که زمین‌ شهرک صنعتی شماره 5 و فرودگاه جدید اهواز در کنار یکدیگر قرار دارند، باید بررسی‌های زیست‌محیطی و بحث‌های حریم فرودگاه در نظر گرفته شود و پس از بررسی، مراحل احداث فرودگاه و طرح توسعه آن و نیز طرح توسعه شهرک صنعتی شماره 5 اهواز در دستور کار قرار گیرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان در خصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها با دستگاه‌های اجرایی مانند اداره کار، اداره امور مالیاتی و ... اعلام کرد که با برگزاری جلساتی با حضور مدیران آن دستگاه‌ها، مسائل مربوطه حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار