تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
بازسازی ۳۵۰۰ متر شبکه فاضلاب در شادگان
فرماندار شادگان از اجرای عملیات حفاری و بازسازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب در این شهرستان خبر داد
فرماندار شادگان از اجرای عملیات حفاری و بازسازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج اللهی عصر امروز سه شنبه در جلسه ستاد حفاری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت انجام لوله‌گذاری فاضلاب و در جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی عملیات حفاری در هفت منطقه شادگان آغاز شده است.

فرماندار شادگان همچنین بر ضرورت هماهنگی دستگاه های حفار و دیگر دستگاه های اجرایی با کمیسیون، قبل از انجام هر گونه حفاری در شهرستان و تسریع در بازسازی و آسفالت مناطق حفاری شده توسط دستگاه های حفار تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: به منظور تسریع در اجرای عملیات اصلاح و ترمیم شبکه های فاضلاب وپمپاژهای نقاط مختلف قبل از شروع فصل بارندگی دستگاه ها مکلف هستند در اسرع وقت جهت حل مشکل فاضلاب که یکی از مشکلات اساسی شهرستان است تلاش مضاعف و همکاری جدی داشته باشند.

فرج اللهی با تاکید بر رعایت اصول فنی حفاری و پیشگیری از وقوع حادثه در هنگام حفاری توسط دستگاه های حفار عنوان کرد: دستگاه مجری طرح وظیفه دارد از دیگر ادارات و دستگاه ها که در مسیر پروژه خطوطی داشته باشند استعلام کند و نسخه ای از نقشه های اجرایی مربوط به تاسیسات و خطوط انتقال آب، گاز، فیبر نوری و... باید در اختیار دستگاه های حفار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره آبفای شادگان نیز باید نسبت به اتخاذ تمام تدابیر و تمهیدات لازم از قبیل نصب علائم هشدار دهنده، قوانین راهنمایی و رانندگی در حین عملیات حفاری و رعایت موارد ایمنی اقدام کند.

فرج اللهی در پایان اضافه کرد: اعتبارات پروژه عملیات حفاری و بازسازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب شهرستان شادگان بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار