تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۹۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصطفی شریفات در فرودگاه اهواز مورد استقبال قرار گرفت
مصطفی شریفات، ملی پوش خوزستانی والیبال در المپیک ریو، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مردم و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قرار گفت
مصطفی شریفات، ملی پوش خوزستانی والیبال در المپیک ریو، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مردم و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قرار گفت.

شریفات امشب (سه‌شنبه) در فرودگاه اهواز مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس هیات والیبال خوزستان، تعدادی از والیبالیست های خوزستانی و خانواده خود قرار گفت.

تیم ملی والیبال ایران با حضور مصطفی شریفات موفق شد در جمع هشت تیم برتر المپیک ریو قرار بگیرد.

در حاشیه مراسم استقبال نیز فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: والیبال ایران موفق شد پس از 52 سال به المپیک راه پیدا کند که در این حضور نیز موفق ظاهر شد و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت که به نظر من کار شایسته و بزرگی بود.

وی بیان کرد: مصطفی شریفات و محمد موسوی از خوزستان نیز در معیت تیم ملی بودند که وجود این دو مایه افتخار ما خوزستانی ها است. شاهد عملکرد خوب و تاثیرگزاری از این دو ورزشکار بودیم و آن ها سهم بسزایی در موفقیت های تیم ملی داشتند و جا دارد از هر دو آن ها قدر دانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تصمیم داریم از ورزشکاران مدال آور خوزستانی در رقابت های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در آینده نزدیک تجلیل کنیم که شریفات و موسوی نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

همچنین در حاشیه این مراسم مصطفی شریفات نیز گفت: هدف اصلی ما رفتن به المپیک آن هم بعد از 52 سال بود. البته وقتی به ریو رفتیم به این که فقط در این مسابقات حضور داشته باشیم، قانع نشده بودیم و همه، هم قسم شدیم که جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

وی درباره شکست تیم ملی برابر ایتالیا و قرار نگرفتن جزو چهار تیم برتر، عنوان کرد: رو به روی این تیم خوب بازی کردیم ولی حریف، بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای به المیپک آورده بود. ایتالیا یکی از ابرقدرت های والیبال دنیا است. به هر حال زورمان به آن ها نرسید ولی تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم که البته نشد.

این والیبالیست خوزستانی گفت: حضور در المپیک آرزوی بزرگی است و من هم با برنامه ریزی خوبی که از سال‌های قبل داشتم، توانستم به هدفم، برسم. من موفق شدم نظر سرمربی تیم ملی والیبال را جلب کنم و در ترکیب تیم ملی برای حضور در المیپک ریو قرار بگیریم.

وی درباره وضعیت والیبال خوزستان نیز عنوان کرد: امیدوارم والیبال استان مانند سال های گذشته پیشرفت کند. یکسری مشکلات در این رشته وجود دارد که باید جلسه ای گذاشته شود تا بتوانیم در مورد آن ها صحبت کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار