تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان اعلام کرد:
بهره‌برداری‌از ۳۰ کیلومتر گازرسانی روستایی در هندیجان
فرماندار بندرهندیجان با اشاره به پروژه گازرسانی روستایی در این شهرستان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح برق‌رسانی به بندر سجافی نیز اجرایی می‌شود
فرماندار بندرهندیجان با اشاره به پروژه گازرسانی روستایی در این شهرستان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح برق‌رسانی به بندر سجافی نیز اجرایی می‌شود.

سید مهران رفیعی اظهار داشت: شهادت مظلومانه دولت‌مردان شهید رجایی و باهنر را تسلیت عرض کرده و آغاز هفته دولت را به‌تمامی دولت‌مردان و مسئولین نظام تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی برای افتتاح داریم و طرح‌های وجود دارد که کلنگ‌زنی خواهیم کرد و در روستاها بازسازی و زیرسازی معابر و خیابان‌ها را نیز داریم که ان‌شاالله به همت مسئولان و همکاری مردم اجرایی می‌شوند.

فرماندار شهرستان بندر هندیجان بیان کرد: 30 پروژه و برنامه برای انجام در هفته دولت سال 1395 داریم که تعدادی از پروژه افتتاحیه است. این پروژه ها شامل افتتاح 29 کیلومتری شبکه گازرسانی روستایی، افتتاح مجموعه ورزشی روستای سرخرِ علیا، افتتاح مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر هندیجان شمالی، افتتاح ایستگاه جدید آتش‌نشانی هندیجان جنوبی و افتتاح پروژه برق‌رسانی به بندر سجافی که خود شامل مرزبانی، بندر، حفاظت از آبزیان، تعاونی سوخت، پایگاه دریایی سپاه و مکان‌هایی که در آن حوزه مستقر هستند از نعمت برق شهری بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌ها دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، دیدار با امام‌جمعه و روحانیت شهرستان در دفتر امام‌جمعه، دیدار فرماندار با مردم به همراه دستگاه‌های اجرایی به‌گونه‌ای که تمام مسئولان باید حضوراً مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

رفیعی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته دولت نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران خواهیم داشت تا پاسخ‌گوی سؤالات آن‌ها باشیم، برگزاری شب‌شعر و برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردهای دولت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم داشت.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: تأمین برق و تقویت ولتاژ روستاهای بو طاهری، ذلقی، شیری و بزی، افتتاح زمین ورزشی روستای فیروزآباد از دیگر برنامه‌های مختلف هفته دولت در شهرستان هندیجان است.

رفیعی ادامه داد: هدف ما خدمت به مردم و رضایت‌مندی آن‌ها است و هر چه توان  داریم برنامه‌های لازم را پیگیری می‌کنیم تا هر چه بیشتر رفاه و آسایش ملت را فراهم کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار