تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول:
۲۴۰ واحد مسکن مهر در دزفول واگذار می‌شود
رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۲۴۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تکمیل و به شهروندان واگذار می‌شود
رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۲۴۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تکمیل و به شهروندان واگذار می‌شود.

منصور نظریان سیاهپوش اظهار داشت: توجه به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره راه و شهرسازی دزفول تعیین شده است.

وی افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مذکور شاهد توسعه خدمات و تأمین نیازهای شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول عنوان کرد: به همین دلیل و با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 240 واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تکمیل و به شهروندان واگذار می‌شود.

وی گفت: این واحدهای مسکونی به مناسبت هفته دولت و با هدف تکمیل اجرای مسکن مهر کوی زیبا شهر شهرستان دزفول به شهروندان واگذار می‌شود.

نظریان سیاهپوش بیان کرد: این واحدهای مسکونی  با اعتباری افزون بر 115 میلیارد ریال تکمیل و افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: حدود 90 درصد سهم آورده این واحدهای مسکونی از سوی متقاضیان تأمین شده و در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن هستیم.

رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول اظهار کرد: تمام زیرساخت لازم این واحدهای مسکونی شامل آب وبرق نیز برای این متقاضیان در زیباشهر  دزفول فراهم شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: مسکن مهر دزفول
:
:
:
آخرین اخبار