تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از 7 طرح عمرانی و خدماتی در شوش
به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی هفت طرح عمرانی و خدماتی در شهرهای شوش و حر به بهره برداری رسید
به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی هفت طرح عمرانی و خدماتی در شهرهای شوش و حر به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل افتتاح شرکت تعاونی مهران یار بانوان شهر شوش همچنین زیرسازی و آسفالت معابر ، احداث پارک ، تامین روشنایی و توسعه فضای سبز شهر حر می باشند.

فرماندار شهرستان شوش روز سه شنبه در آیینی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را افزون بر 14 میلیارد ریال عنوان کرد.

رضا نجاتی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای 90 نفر فراهم شد.

وی همچنین در دیدار جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با امام جمعه شوش با تشریح اقدامات و تلاش صورت گرفته در سطح شهرستان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش جدی را به عمل آورند.

نجاتی افزود:هفته دولت فرصت مناسبی است تا همه مدیران خدمات انجام گرفته توسط دولت را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار کرد:با وجود محدودیت منابع مالی تاکنون اقدامات خوبی در زمینه های عمرانی ،خدماتی و بهداشتی درمانی در شوش صورت گرفته و طرح های زیادی در جهت خدمات رسانی مناسب به مردم روستاها و شهرهای شهرستان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی 68 طرح در هفته دولت افزود:این طرح ها در بخش های کشاورزی ، گازرسانی ، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان و همچنین ورزش می باشند.

وی افزود: از عمده ترین طرح ها هفته دولت در شوش افتتاح 25 کیلومتر شبکه گازرسانی به چهار روستا و افتتاح 12 خانه بهداشت روستایی و همچنین کلنگ احداث 6 مرکز بهداشت روستایی می باشد.

نجاتی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را افزون بر 270 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 760 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان شوش بر استفاده از همه ی ظرفیت های شهرستان در جهت ایجاد اشتغال و تولید تاکید کرد وگفت: رویکرد دولت در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال و تولید و همچنین حمایت و جذب سرمایه گذاران و فعال کردن بنگاه های اقتصادی نیمه فعال می باشد.

امام جمعه شوش نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان ، از مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان شوش به خاطر توجه به ظرفیت های منطقه در زمینه اشتغال تقدیر کرد گفت: مهمترین وظیفه و کار مسئولان ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و یکی از مهمترین اولویت ها در شهرستان تولید شغل با تکیه بر اجرای کامل طرح های اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد امام افزود:باید با تمام آنچه که در توان داریم در جهت رفع گره ها و برداشتن موانع اشتغال تلاش کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار