تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و حمل و نقل تأمین:
شناور کاتاماران‌ 5 مهر آب‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و حمل و نقل تأمین از آب‌اندازی شناور کاتاماران در روز پنجم مهرماه مصادف با سالروز شکست حصر آبادان خبر داد
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و حمل و نقل تأمین از آب‌اندازی شناور کاتاماران در روز پنجم مهرماه مصادف با سالروز شکست حصر آبادان خبر داد.

رمضانعلی پورمجیب صبح امروز پس از بازدید از کارخانه کشتی‌سازی اروندان اظهار کرد: در این بازدید ضمن بررسی وضعیت قراردادهای منعقد شده و روند اجرایی شرکت کشتی‌سازی اروندان از پروژه‌های در حال ساخت و تعمیر نیز بازدید به عمل آمد.

وی با اعلام رضایت از وضعیت فعلی این کارخانه کشتی‌سازی افزود: شاهد رشد اروندان طی دو سال گذشته بوده‌ایم و‌مدیریت این کارخانه توانسته است علاوه بر رفع اغلب معضلات این شرکت، برای بیش از 130 نفر جدید نیز شغل ایجاد کند باعث خشنودی و رضایت است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ عمران و حمل و نقل تأمین تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت لندینگ‌کرافت‌های باقی مانده از گذشته، پیشرفت چشم‌گیر در پروژه ملی شناورهای کاتاماران، بازگشت اعتماد و انعقاد قراردادهای جدید و موارد دیگر، نشان از رونق دوباره این کشتی‌سازی باسابقه در کشور دارد.

پورمجیب ادامه داد: مدیران شرکت کشتی‌سازی اروندان پیش‌نویس برنامه استراتژیک خود را از سال 1396 تا 1400 به صاحبان سهام خود ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در این بازدید مدیران شرکت ITI، سرمایه‌گذار شناورهای کاتاماران نیز حاضر هستند و به‌طور ویژه این پروژه ملی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ عمران و حمل و نقل تأمین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت 80 و 74 درصدی این شناورها، پیش‌بینی می‌شود یکی از این شناورهای فوق پیشرفته که تنها هفت کشور در جهان توانایی فنی ساخت آن را با این ظرفیت دارند، در روز پنجم مهر ماه سال جاری و همزمان با سالروز شکست غرورآفرین حصر آبادان آب‌اندازی شود.

بر اساس این گزارش، شرکت هلدینگ عمران و حمل و نقل تأمین، سهام‌دار شرکت کشتی‌سازی اروندان محسوب می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار