تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خواستار شد:
شناساندن حماسه مقاومت مردم اندیمشک به نسل جوان
همه مسؤولان باید با همدلی در راستای تبیین و شناساندن حماسه مقاومت مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در 6 مهر 1359 در محل پل نادری گام بردارند
فرماندار اندیمشک گفت: همه مسؤولان باید با همدلی در راستای تبیین و شناساندن حماسه مقاومت مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در 6 مهر 1359 در محل پل نادری گام بردارند.

پیمان جهانگیری‌نژاد صبح امروز در نشست هماهنگی گرامی‌داشت حماسه 6  مهر 1359 مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در جسر نادری اظهار کرد: پاس‌داشت این روز و تبیین و شناساندن زوایای مختلف این حماسه بزرگ بر عهده همه مسؤولان است.

وی افزود: در این روز مردم و رزمندگان این شهر با کمترین و ابتدایی‌ترین امکانات نظامی از پیش‌روی نیروهای بعثی جلوگیری کرده و مانع از تصرف جاده سراسری اندیمشک به اهواز شدند.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: در صورت تصرف این جاده محاصره خوزستان کامل شده و رژیم بعث به هدف خود که جدا کردن استان خوزستان از خاک کشور اسلامی بود به انجام می‌رسید.

جهانگیری‌نژاد یادآور شد: بعد از گذشت سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس زوایای این حماسه و مقاومت بی‌نظیر مردم پنهان مانده است.

این مسؤول خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر همزمان با این روز مراسم پاس‌داشتی با حضور مردم و نیروهای نظامی در محل این حماسه برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: همه مسؤولان باید امسال نیز مانند سال گذشته در راستای برگزاری شایسته این روز و شناخت آن به نسل جوان و نوجوان و سایر هموطنان گام بردارند.

در این نشست که با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد در خصوص راهکارهای برگزاری بحث و تبادل نظر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار