تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
20آمبولانس در هفته‌دولت واردشبکه اورژانس‌آبادان می‌شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ورود 20 دستگاه آمبولانس به شبکه اورژانس این دانشکده طی هفته دولت خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ورود 20 دستگاه آمبولانس به شبکه اورژانس این دانشکده طی هفته دولت خبر داد.

نشست شورای اداری آبادان ظهر امروز در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت هفته دولت برپا شد، روسای ادارات دانشکده علوم پزشکی، آبفا و فرماندهی انتظامی شهرستان به تشریح عملکرد خود پرداختند.

بر همین اساس، فرماندهی انتظامی آبادان ضمن تبریک هفته دولت، عنوان کرد: از سایر دستگاه‌ها انتظار می‌رود در ایجاد امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند، زیرا برای ایجاد امنیت، 28 دستگاه پیش از نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت در جامعه را دارا هستند.

محسن تقی‌زاده تصریح کرد: نباید نیروی انتظامی را در هر مورد نا‌امنی مقصر دانست و لازم است در این رابطه در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

در این جلسه که با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان آبادان نیز به بیان عملکرد این اداره پرداخت و اظهار کرد: در طی دو سال اخیر بیش از 80 پزشک متخصص برای بیمارستان‌های این شبکه جذب شده است.

علیرضا آموزنده افزود: همچنین بیمارستان اروندکنار نیز که در 22 سال گذشته به حال خود رها شده بود، تا پایان سال‌جاری وارد مدار خدمات‌دهی خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: توسعه خدمات اورژانس نیز خوشبختانه در مسیر رو به رشدی قرار دارد و  در همین راستا 30 دستگاه آمبولانس از محل کمک‌های سازمان منطقه آزاد اروند خریداری شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان آبادان یادآور شد: 20 دستگاه از این آمبولانس‌ها هم اکنون آماده تحویل است و با ورود این آمبولانس‌ها به مدار خدمات‌دهی، انجام خدمات درمانی به بیماران و محل حادثه به کمتر از 6 دقیقه خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع تشریح عملکرد دستگاه‌های دولتی در آبادان برگزار و مقرر شد، نشست دیگر این شورا پیش از آغاز مدارس در مهر ماه و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس صورت پذیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار