تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۹۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از 34 طرح در بخش های مختلف در شوش
در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی 34 طرح عمرانی، خدماتی ،ورزشی و بهداشتی در بخش های شاوور و مرکزی شهرستان شوش به بهره برداری رسید
بهره برداری از 34 طرح در بخش های مختلف در شوشدر دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی 34 طرح عمرانی، خدماتی ،ورزشی و بهداشتی در بخش های شاوور و مرکزی شهرستان شوش به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان شوش روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات گازرسانی به چهار روستای صالح لوسی، محمید، بیت عیسی و طالب آباد در بخش مرکزی شوش به طول 23 کیلومتر گفت:این طرح شامل 270 انشعاب می باشد که با بهره برداری از آن بیش از 350 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

رضا نجاتی از کلنگ زنی ساخت 6 مرکز بهداشت در روستاهای محمدصافی ، مزرعه، خویس ، دوسلق ، حمادی و شیخ سعیدی به جمعیت بهره مند بیش از 48 هزار نفر از دیگر طرح های مهم در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان یاد کرد و افزود:12 خانه بهداشت نیز در روستاهای استقلال، بیت علیوی ، حسین غلیم ، حمزه ، خویس 2 ، شیخ حسن، شهید بهشتی،علی ضغیر، فهد بالکو ، کعب زیدان ، مزرعه شط و مزرعه طریفی ساخته شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ها شاهد تحول بزرگی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان شوش خواهیم بود گفت: عملیات نصب سیستم اکسیژن سانترال و ساکشن مرکزی بیمارستان نظام مافی شوش نیز به پایان رسیده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت دبستان دخترانه فاطمه الزهراء در کوی وهب شهر شوش که به همت حاج محمدرضاپولادگر از خیرین شهرستان شوش ساخته شده تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شد.

افتتاح زمین چمن روستاهای شهیددانش ، علی اصغر و جوی مجید،بهره برداری از 24 هزارمتر مربع جوی و جدول دفع آب های سطحی در 22 روستا ، بهره برداری از منبع تامین آب شرب 100هزار لیتری روستای عمله سیف،بهره برداری از طرح آسفالت روستاهای تتر و جریه سید محمد،افتتاح آسفالت روستای احمدمولا ،بهره برداری از طرح ساماندهی و زهکشی روستای صالح لوسی و بهره برداری از بلوار ورودی روستای خلف مسلمر و تسطیح و شن ریزی معابر هشت روستا دیگر طرح های مورد بهره برداری در دومین روز از هفته دولت در شهرستان شوش می باشند.

تامین روشنایی معابر 35 روستا ، بهره برداری از 17 عدد برج نوری در 11 روستا و افتتاح پارک محله ای در روستاهای جریه سیدراضی و حمیدآباد با زمینه بهره مندی 15 هزار نفر از مردم بخش مرکزی از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان شوش می باشند.

اعتبار هزینه شده برای ساخت، تکمیل وکلنگ زنی این تعداد طرح بیش از 140میلیارد ریال می باشد که از منابع مختلف تامین و هزینه شده است.

دیدار با اهالی روستاها، سادات، معتمدین و شیوخ منطقه از دیگر برنامه های فرماندار شهرستان شوش در دومین روز از هفته دولت بود.

اجرای طرح های عمران روستایی ، بهداشتی و ورزشی در مناطق روستایی شوش رضایت ساکنان این مناطق را به دنبال داشته است.

شهرستان شوش با 220 روستا در شمال استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار