تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۹۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری کلاهبرداران 700 میلیون ریالی در آبادان
فرمانده انتظامی آبادان گفت:یک باند کلاهبرداری که از شهروندان، 700 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، با هوشیاری پلیس شناسایی و منهدم شد
فرمانده انتظامی آبادان گفت:یک باند کلاهبرداری که از شهروندان، 700 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، با هوشیاری پلیس شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده چهارشنبه گفت:در پی دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری با استفاده از عنوان جعلی پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در رسیدگی به پرونده مشخص شد سه کلاهبردار با سوء استفاده از نام پلیس و ارائه مدارک جعلی، 700 میلیون ریال از شاکی اخاذی کرده اند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت:با تحقیقات و هوشیاری پلیس، متهمان شناسایی شده و محل اختفای آنان به محاصره ماموران پلیس در آمد.

سرهنگ تقی زاده با بیان دستگیری 3 متهم این پرونده، تصریح کرد:طی این عملیات ضمن توقیف خودرو متهمان لوازم و تجهیزات ارتکاب جرم نظیر مدارک و اسناد مجعول، مهر مربوط به سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی، دستگاه مخصوص درج شماره نامه های اداری، شناسنامه و حواله استفاده از سلاح شکاری و تعدادی اسناد و مدارک هویتی مجعول و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شد.

وی افزود:پس از تشکیل پروندهف متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار