تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
آبرسانی به دشت‌های ایذه از سد کارون۳ قطعی شد
در جلسات متعددی که برگزار شد آبرسانی از دریاچه کارون ۳ به دشت‌های ایذه قطعی شده و به زودی اجرایی می‌شود
فرماندار ایذه گفت: در جلسات متعددی که برگزار شد آبرسانی از دریاچه کارون ۳ به دشت‌های ایذه قطعی شده و به زودی اجرایی می‌شود.

آقاجان علیخانی پور امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: امیدوارم که خداوند توفیق خدمتگزاری به مردم را به مسئولان عطا کند تا اینکه توانسته باشیم، توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنیم و البته این جایگاه‌ها زود گذر است که باید به نحو احسنت از آن استفاده کنیم.

وی به سخنان امام خمینی اشاره کرد و گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ مسئولان کارهایی که انجام می‌دهند به گوش مردم برساند تا اینکه دشمنان سوء استفاده نکنند، چرا که دشمنان قسم خورده کشورمان به دنبال سیاه نمایی هستند و دولتمردان باید بیان کنند که چه‌کارهایی برای کشور شده است و خدارا شکر با وجود همه مشکلاتی که دشمنان برای کشور ما به وجود آوردند اما به واسطه خون شهدا مسیر توسعه در کشور به خوبی رونق گرفت.

فرماندار ایذه با اشاره به طرحهایی که در هفته دولت در ایذه افتتاح می‌شود، بیان کرد: امروز شاهد افتتاح 52 طرح در شهرستان ایذه هستیم،که این طرح‌ها هم در بخش خصوصی و دولتی در قالب فضاهای ورزشی وفرهنگی هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ایذه با اشاره به شیطنت های آمریکا در بحث برجام تصریح کرد: ایران در شرایط بد اقتصادی  دوران جنگ تحمیلی آمریکا را قبول نداشت، در حال حاضر که یک قدرت بزرگ در دنیا به شمار می‌رود و راه‌های نفوذ را بر این کشورها بسته است، و در واقع جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است،که آمریکا در آن نفوذ نداشت.

وی با اشاره به پیگیرهای صورت گرفته برای اجرایی شدن احداث سد کارون  2عنوان کرد: اگر ساخت سد کارون 2 اجرایی شود قطعا زمین‌های کشاورزی مناطق ایذه سیراب می‌شوند.

علیخانی پور با اشاره به انتقال آب دریاچه سد کارون 3 به دشت‌های ایذه تاکید کرد: طی جلسات صورت گرفته انتقال آب دریاچه سد کارون 3 به دشت‌های ایذه و همچنین مصرف شرب در این شهرستان قطعی شد،که طی ماه‌های آینده لوله‌های مورد نیاز انتقال آب به شهرستان وارد می‌شوند.

فرماندار ایذه به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بیش از 15 هزار هکتار از اراضی شهرستان ایذه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که امیدوار هستم با اجرای این طرح کشاورزی این شهرستان رونق بگیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار