تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره گاز هندیجان خبر داد:
گازرسانی به روستاهای هندیجان در هفته دولت
رئیس اداره گاز هندیجان از افتتاح گازرسانی به چهار روستای این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد
رئیس اداره گاز هندیجان از افتتاح گازرسانی به چهار روستای این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

سیف الله قنواتی اظهار کرد: در هفته دولت برگ دیگری از دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم فهیم هندیجان رقم خواهد خورد و بهره برداری از شبکه گاز به چهار روستای دریهک، دهملای کوچک سرخره علیا و سرخره سفلی در هفته دولت روز یکشنبه هفتم شهریورماه جاری انجام می شود.

وی تصریح کرد: برای گازرسانی به چهار روستای این شهرستان در هفته دولت بیش از ۲۹ کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال انجام و بهره مندی ۴۰۰ خانوار این روستاها از گاز طبیعی فراهم شده است.

رئیس اداره گاز هندیجان ادامه داد: گازرسانی به روستاهای شهرستان پس از پیگیری های چند ساله اداره گاز ناحیه هندیجان و همکاری و مساعدت مسئولان گاز استان از هفته دولت سال ۹۴ آغاز و در هفته دولت سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

قنواتی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در کمترین زمان ممکن شاهد گازرسانی به دیگر روستاهای شهرستان هندیجان، چم تنگ، کره پا، چم تنگو، چهل منی و چم مراد باشیم.

وی با قدردانی از همه مسئولان شهرستان هندیجان بیان کرد: جا دارد از امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان که نشان دادند مسئولان برای خدمت به مردم مناطق محروم مصمم و جدی هستند، تشکر کنم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار